mamma til oktoberjente:) Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Er det noen som kan anbefale noen bokklubber som er bra? Jeg synes det er så mange som ser bra ut, så jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal melde meg inn i... Har dere meldt dere inn i noen, og evt hvilke(n)?
lilli Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Den som heter Bokklubben er bra, der kan du bestille fra alle klubbene innad i den uansett om du er medliem i krim eller barn. Og bøkene blir tilsendt portofritt.
Snupidupi Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Har vært medlem av det mæste æ... bruka å meld mæ inn og vær medlem et år og meld mæ ut igjen... førr så å meld mæ inn igjen etter ei stund... så får æ masse velkommst bøker... Den e har vært medlem mæst i e vel Bokklubben nye bøker... Frøkna e medlem av Go' boken og Bokklubbens barn... trur den heite bærre Bokklubben nu?
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 anbefaler bokklubben.no Der kan du være nettmedlem, veldig enkelt å avbestille og de er garantert billigst i følge tester. Kan gjerne verve deg, høhø :-P Men iallalfall, anbefaler den;)Der kan du velge mellom flere under klubber..alt fra krim, hobby, barn osv.. Trror også man kan være medlem iflere av de underklubbene....
mamma til oktoberjente:) Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Takk for svar:) Jeg tenkte i utgangspunktet på bokklubber for baby/barn, men ser at det ikke akkurat kom frem i innlegget mitt... Har uansett tenkt å melde meg inn i bokklubb jeg også, så takk for tips på det! Fikk faktisk sånn jubileumstilbud fra bokklubben.no i dag, så da skal jeg melde meg inn der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå