Gå til innhold

Bokklubber...

mamma til oktoberjente:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan anbefale noen bokklubber som er bra? Jeg synes det er så mange som ser bra ut, så jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken jeg skal melde meg inn i... Har dere meldt dere inn i noen, og evt hvilke(n)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som heter Bokklubben er bra, der kan du bestille fra alle klubbene innad i den uansett om du er medliem i krim eller barn. Og bøkene blir tilsendt portofritt.

Skrevet

Har vært medlem av det mæste æ... bruka å meld mæ inn og vær medlem et år og meld mæ ut igjen... førr så å meld mæ inn igjen etter ei stund... så får æ masse velkommst bøker...

Den e har vært medlem mæst i e vel Bokklubben nye bøker...

Frøkna e medlem av Go' boken og Bokklubbens barn... trur den heite bærre Bokklubben nu?

Skrevet

anbefaler bokklubben.no

Der kan du være nettmedlem, veldig enkelt å avbestille og de er garantert billigst i følge tester.

Kan gjerne verve deg, høhø :-P

Men iallalfall, anbefaler den;)Der kan du velge mellom flere under klubber..alt fra krim, hobby, barn osv.. Trror også man kan være medlem iflere av de underklubbene....:)

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg tenkte i utgangspunktet på bokklubber for baby/barn, men ser at det ikke akkurat kom frem i innlegget mitt...;) Har uansett tenkt å melde meg inn i bokklubb jeg også, så takk for tips på det! Fikk faktisk sånn jubileumstilbud fra bokklubben.no i dag, så da skal jeg melde meg inn der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...