Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 hvilke anbefaler dere ? hvor lenge skal man ta de ? hvilke doser osv ? Jeg har pratet litt med deg (expat) om hvordan jeg kan løse dette, men vil gjerne prøve disse kapslene også. jeg skal gjøre alt i min makt for å holde dette borte, og iallefall ikke la den kommende betennelsen jeg har nå få komme hele veien...over mitt lik ! takk for hjelp
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Fikk beskjed av jordmor å ta tre kapsler pr dag... Lykke masse til
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 tusen takk, vet du hva de koster ???
Blomman Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 For å løse opp tette melkeganger eller ved brsytbetennelse tar du 3000-4000 mg pr dag. Ved forebygging trapper en ned 1200mg pr uke til en vedlikeholdsdose på 1200mg pr dag
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 nei merket har ikke betyding så vidt jeg vet, jeg bruker solaray sine.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Hva med Lecitin granulat, er det noen som har erfaring med det? Kjøpte en boks av merket NONA i dag (var billigere enn kapsler). Dosering på boksen er 1-2 spiseskjeer daglig. Jeg har tidligere reagert på soyaprotein (kvalme, diarre og generell uvelhet, allergi??), men leste på boksen at lecitin er kun fettet fra soyabønnene, så jeg håper at det går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå