selfangerkjerringa Skrevet 9. oktober 2006 #51 Skrevet 9. oktober 2006 Mannyen må også kunne massasje. Både nakke- og fotmassasje. Det er et absolutt kriterium! jeg går ned på gulvplan for trøstekos så ofte jeg kan, men lillejenta har soverom på loftet, så der blir det vanskeligere gitt... hun er vanligvis veldig flink da, og går ned helt selv innimellom også. Men morfar syns det er veeeeldig skummelt at hun klatrer opp trappa selv! hihi... han er så søt syns jeg
SpongeBob Skrevet 9. oktober 2006 #52 Skrevet 9. oktober 2006 Tror jeg setter inn annonse etter manny med det samme - kokkeevner og adekvat ordenssans, massasjekunnskaper og dekorativt utseende bør vel kke være _så_ vanskelig å finne i én manny? LT er blitt så turninspirert i det siste, nå slenger han seg med dødsforakt over barnegrinda opp til loftet... Møkkaungen min:)
selfangerkjerringa Skrevet 9. oktober 2006 #53 Skrevet 9. oktober 2006 oooh! og jeg som blir "stolt/vettskremt" når lillejenta balanserer på armlenet av sofaen MENS hun holder pappa i hånda... hehehe... som du kanskje har fått med deg så er lilletrollet litt sånn "lese bok for pappa og gi dokkene mat og hysj mamma nå har dokka endelig sovna"-jente. Lite klatring her i gården.
SpongeBob Skrevet 9. oktober 2006 #54 Skrevet 9. oktober 2006 Min trenger påvirkning av en sånn en - han har det for tiden morsomst med å balansere på sofaarmlenet, så kaster han seg hodestups framover i sofaen til han "lander" på mamma eller pappa... Godt vi ikke tror dette har det minste med kjønnsroller å gjøre!
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 #55 Skrevet 9. oktober 2006 Ehm, min niese er litt mer slik som din guttunge Sponge. Hun er høyt og lavt. Klatrer opp på stoler og benker, sier hopp, og så hopper hun. Når hun ikke driver med kamikaze-virksomhet er det dukker for alle penga altså. Legging, mating, vasking osv. Hvem sa kjønnsroller?
SpongeBob Skrevet 9. oktober 2006 #56 Skrevet 9. oktober 2006 Akkurat. Vi er nemlig klare på at dette er individuelt og IKKE har med kjønnsroller å gjøre:) LT tramper også lykkelig rundt i mammas spisse sko med veska godt over armen!
selfangerkjerringa Skrevet 9. oktober 2006 #57 Skrevet 9. oktober 2006 Da er det gjort, da har jeg prata med sjefen. Jeg kommer på jobb onsdag og torsdag denne uka for å nøste opp løse tråder, ferdigstille opplæringa av vikaren osv, men fra og med fredag er jeg 100% sykemeldt ut svangerskapet. Hadde ikke tenkt det skulle gå sånn... men det føles faktisk veldig godt å vite at jeg slipper mer pendling, mer jobbing i stress-miljø osv.
vims-74 Skrevet 9. oktober 2006 #58 Skrevet 9. oktober 2006 Bra du faar anledning aa ta vare paa deg selv lille ka-pingen min! Og haaper jo selvsagt at du ikke blir for syk for en og annen byturen! Naa sitter her her i sykehus/senga og dingler med beina foran pasientterminalen, som har baade TV, radio, tlf og Internett. De har tatt masse proever og det er svangerskapsforgiftning. Saa naa skal de sjekke om ting stabiliserer seg, hvis ikke setter de meg i gang. Saa da er det plutselig to faktorer som kan avgjoere om jeg skal igangsettes, svangerskapsforgiftning og det faktum at bompi fortsatt er veldig stor i forhold til gjennomsnitt.. Velvel, jeg er naa i trygge hender, og i dag ringte de fra Bebito at vognen er kommet, hurra!
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 #59 Skrevet 9. oktober 2006 Oj vims. Hold oss oppdatert da. Spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå