vims-74 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Ja, stille og rolig gitt....alt bra med deg på en fredag?
SpongeBob Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Tror dere det kan skyldes at ka-ping er hjemme hos familien? God helg til dere begge:)
Sommerfugler Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hvem/hva var TwilightZone, igjen? Jeg bærer preg av at det er fredag i dag.... :-/
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Ikke direkte umulig....Er jo en ganske aktiv bruker hun. Alt bra her, snart helg...Bare en arbeidsdag igjen. I morra altså, og noen timer enda idag...
selfangerkjerringa Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 hehe - det ble altså dårlig med twilight mens jeg var fraværende Jaja, jeg får innse mitt ansvar på dette området og sørge for å komme meg på nett igjen! Har forøvrig hatt et par travle dager, og når nett-tilkoblinga konker i tillegg så må dere greie dere på egen hånd vettu... men nå er jeg tilbake!
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #7 Skrevet 8. oktober 2006 Torsdag var det litt liv, men fredag rolig, gitt. Kjekt å være savnet, vel... Håper du har kosa deg masse med mann og barn hjemme. Så ar bekkenet ditt skrangler også, du får være forsiktig!
SpongeBob Skrevet 9. oktober 2006 #8 Skrevet 9. oktober 2006 Og god morgen, alle sammen! Denne tråden var så kort (ka-ping, se ditt ansvar!!!) at jeg tenkte vi bare kunne fortsette på den selv om det er ny uke. Noen andre som har hatt en bra helg? svampeklem til alle BiMmere
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 Guddagen, guddagen! Helga har vært helt ok. Jobb på lørdag, riktignok, men kom hjem til tomt hus, og har fått hvilt skikkelig ut. Det var godt det. Vaska hus uten mann og barn i veien i går, så nå er det bare å ta fatt på ny uke. 2 arbeidsdager, så er det helg!;-)
vims-74 Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 God morgen! Alt bra med dere? Stikker bare innom og sier hei før jeg drar på kontroll og UL, krysser fingrene for at bompi har det bra og at h*n vil fortsette være på autopilot en stund til!
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 #11 Skrevet 9. oktober 2006 At det er labert på twilight-siden kan muligens også skyldes at jeg har svigermor på besøk:/
selfangerkjerringa Skrevet 9. oktober 2006 #12 Skrevet 9. oktober 2006 hehe ja jeg tror nok du må ta din del av ansvaret, kjære Hanne hihi... lever du forresten over svigerbesøket?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #13 Skrevet 9. oktober 2006 hva er twilight zone? hmmm, føljar ikkje heilt meg tror eg.
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #14 Skrevet 9. oktober 2006 Mange av oss hører eg. til 3. trimester, men syns spranget er litt stort å ta til en gjeng som bare snakker om overtid, stripping og fødsel. Er liksom ikke helt der enda, samtidig som vi har "vokst litt ifra" 2.trimester, med nedtelling til UL i uke 18 osv.... En trivelig gjeng som er litt i "Twilight Zonen" med andre ord 8-)
ina:) Skrevet 9. oktober 2006 #15 Skrevet 9. oktober 2006 Hei hei.... ja jeg er en av dere da jenter som egentlig hører til inne på 3 trim, men fortsatt lenge igjen til termin 01.01.07 så jeg er ikke der hvor slimpropper, stripping, igangsetting, overtid osv er aktuelle temaer hehe:) Har liksom holdt meg litt unna twilighten jeg da for det har virket som om dere kjenner hverandre så godt, ville jo ikke trenge meg på da :=) men nå tar jeg altså sjangsen hehe. Apropo å føle seg velkommen....ganske forskjell fra 2 og 3 trimester syntes jeg. Her inne syntes jeg vi har vært flinke til å ønske hverandre velkommen og lykke til videre, når jeg takka for meg her inne her om dagen var det så mange som sendt meg gode ønsker videre på "ferden", men en tror jeg det var som ønska meg velkommen inn på 3. Kan jo ha vært tilfeldig da men.....
selfangerkjerringa Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 Jepp! Jeg er overhodet ikke klar for slimpropper og stripping enda, men samtidig er jeg litt ovr det stadiet der folk lurer på hva det hvite som kommer ut av puppene deres er osv... henger litt mellom 2. og 3. trimester, i en slags twilight zone Og vi sier selvsagt velkommen til en ny twilighter!!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #17 Skrevet 9. oktober 2006 Det blir vel bedre der når vi virkelig tar "spranget" tenker jeg. Da skal vi vise dem, da.....
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 #18 Skrevet 9. oktober 2006 Joda, lever over gjør jeg jo, men fy f... hun er slitsom. (min svigermor altså). For dere som kjenner min samboer så er dette hemmelig:) Hihi:) For eksempel, i går inviterte vi svigermor hit til jul. Vi bor i Stavanger hun på Lillehammer. Da svarte hun skikkelig surt at: 'nei, æ ska når ver heim alein æ på julafta. Drar itj nå sted da æ'. Prøvde da å invitere henne til nyttår istedet, så positiv som jeg bare klarte og det sure svaret var: 'Nei, det e no itj sikkert æ får fri da, og så e det no så langt å fær på vinteren' Ellers så blander hun seg i ALT, og det med skikkelig halvsure og hintene kommentarer. Hun sjekker at vi mater kattene, hiver dem ut på kvelden, at vi låser ytterdørene og alt kommenteres (iallefall til meg) Hun har også en sønn på lillehammer som er 37 med en sønn på 1 og en samboer som har reist på jentetur til syden. Nå er guttungen blitt sjuk ob bestemor driver og ringer for å sjekke at sønnen ikke tar gytten ut og at han tar han med til legen når HUN mener det er på tide. I tillegg er jo dettte svigerdattera sin skyld; hvordan kan en mor reise fra guttungen sin (hun er jo synsk). Jaja, hun koser seg iallefall ikke når hun vet han er syk (Svigermors kommentar) Iiiiik.
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 #19 Skrevet 9. oktober 2006 *dytt*. Ingen twilightere her?? Svigermor har gått i butikken siden jeg er så lat at jeg bare sitter på sofaen.
selfangerkjerringa Skrevet 9. oktober 2006 #20 Skrevet 9. oktober 2006 her er jeg, vennen har nettopp vært på telefonen med jordmor og legekontor. Nå er det ingen vei tilbake - jeg er 100% sykemeldt fra og med fredag (skal jobbe ons+tors før jeg gir meg)... herregud som jeg gruer meg til å prate med sjefen! Skal jeg vente til jeg har henne foran meg på onsdag, eller ta det på telefonen idag? hm... hjelp??? ps: jeg er klar for MASSE svigermor-frustrasjons-utblåsning når jeg kommer i november!!!
DiddiDaddi Skrevet 9. oktober 2006 #21 Skrevet 9. oktober 2006 Heisann! Slenger meg gjerne på her ) Er ingen twilighter fra før, men håper jeg kanskje kan snike meg inn? Er straks klar for 3.trimester, gleder meg til å komme dit....men er jo veldig lenge til fødselsprat og sånn ja! Så du har svigermor på besøk? Langt besøk? Koselig, eller mest styr? Håper du holder ut uansett ) Og du gjør lurt i å sitte på sofaen!!
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 #22 Skrevet 9. oktober 2006 Bekkenet? Jeg blåser ut litt steam både her og i desemberklubben. Jeg blir gal av alle kommentarene....
SpongeBob Skrevet 9. oktober 2006 #23 Skrevet 9. oktober 2006 Du kan få bytte i in svigermor, kjære Hanne. Hun kommer stadig med hint om at siden jeg er sånn "karrierekvinne" kan hun fortsatt ikke fatte at hun har fått et barnebarn - at det er et til på vei har hun knapt kommentert. Hun har besøkt oss to ganger siden sønnen vår ble født i 2004, vi har besøkt henne i UK fire ganger. Hun er søkk rik, men må jo bare hjelpe eldstesønnen økonomisk, "han har det jo så vanskelig" (les: han har en kjempebra jobb og lever et utsvevende ungkarsliv). Ingen ting mannen min gjør er bra nok, noensinne, det er et mirakel at jeg holder ut med ham - og så er det så søtt at jeg er så lojal og forsvarer ham hele tiden... Tror egentlig ikke hun liker noen av oss... Da jeg fikk guttungen kom hun på besøk etter noen måneder og kommenterte alt jeg gjorde ut fra sine erfaringer som jordmor på 60-tallet og mor første halvdel av 70-tallet, alt jeg gjorde annerledes (stort sett alt...) ble avfeid som "nymotens idéer". For eksempel å ikke sette ungen ut i vogna fra 9-12 hver formiddag, amme, bruke tøybleier innimellom, kle ham i ullklær (i Nord-Norge om vinteren) - det er i det hele tatt rart min elskede sønn har overlevd... SÅ kos deg på sofaen - du har i allefall fred mens hun er på butikken!
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 #24 Skrevet 9. oktober 2006 Klart du får være med:)) Koselig besøk? Tja, innimellom alle de sure og anklagende kommentarene så.
Hanne og jentungen Skrevet 9. oktober 2006 #25 Skrevet 9. oktober 2006 Kan jeg bytte henne? Hvor? Når? Hvordan? Din høres ikke noe bedre ut enn min. Problemet her er at samboeren min ikke ser det, i det hele tatt. Vi sliter med min mor også, men det vet jeg og kan dermed si fra til henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå