Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 ....eller tar dere det helt med ro? Er vant med å jogge men det holder jeg meg unna nå. Kjeder meg ved å gå turer, det går liksom for treigt hvis dere skjønner. Men poenget med turer er vel for god blodgjennomstrømming i livmoren? Gjør varmeflasken samme nytten? Skal rusle meg en tur i kveld, for jeg er ikke helt anti - tur. Men har bare ikke fått gått så mye. Vet ikke hvor nøye det er akkurat...
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er på rugedag 8 forresten.....
Snooopi Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg sykler til og fra jobb, så jeg får en fin tur hver dag, nesten 2 mil. (jeg ruger ikke ennå, men jeg har syklet de gangene også.)
tromsøjenta Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hei Tinna. Jeg er på rugedag 7. Går tur hver dag i lysløypa:-) Turen jeg går er ca 3,5-4 km. Er også vant til å jogge til vanlig, men går også en del turer i skog og mark. Lysløypa er jo også variert terreng. Jeg går bare å tenker masse, fokuserer på å puste, kjenner hvor mye energi og håp jeg har og nyter den klare lufta og utsikten. Går ganske energisk og fort, uten at jeg blir helt utpeisa:-) Vet jeg er heldig som har naturen så nært, det er det jo ikke alle som har... Kanskje det er andre aktiviteter man heller kan gjøre. Jeg ønsker jeg kunne yoga... I tillegg drikker jeg te eller solbærtoddy 1-2 gang per dag. Har varmeflaska på magen når jeg legger meg om kvelden. Ellers ligger jeg ikke så mye i ro på dagen, men prøver å ikke stresse. I dag har jeg vært på min daglige tur og hos akupunktøren. Skal snart på kafè. Etter det skal jeg i huset vårt og pusse/sparkle vegger. Kvelden blir nok avsluttet på sofan foran tv'en:-) Jeg tror vel ikke akkurat at det er avgjørende om man går tur eller ikke, men jeg tror det er gunstig å være i litt bevegelse og ikke bare ligge på sofan eller sitte foran datamaskinen. Men vet det kan være vanskelig å løsrive seg... Du får ha god tur i kveld da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå