Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Våknet i dag og håpet at babyen min ville ha litt mer pupp i dag. Ammet kl.22 i går, kl 07.30 og 10.30 i dag. Skulle prøve igjen nå kl.13 .men han nektet plent. Han spiser vel hvis han er sulten? Utdrivinga kommer jo ikke i gang på 5 sek..... Ønsker ikke å begynne med nesespray ennå, andre som mener noe om dette. Skal jeg bare la han styre det selv om det går 5 timer mellom? Han er 5 mnd, fått ei tann. Vi har ammet ofte siden fødselen, annenhver til tredjehver time. Kanskje han ikkke trenger så mye mer? Får grøt om kvelden, men etter at tanna kom har han ikke spist full porsjon lenger... Kan ta med at på siste kontroll var han 9 kg og 72 cm....
Expat Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan er det med de våte bleiene? Har du vist ham frem på hs?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Kjempevåt bleie til morgenen iallfall. Har vel fire våte bleier i døgnet. Ikke kjempevåte men.... Han har en tendens til å tisse når han ikke har bleie da.... i badevannet og under morgenstellet... Kommer en del da også... Han er frisk og fin ellers. Ikke noe feber kjennes det ut som. Skal på kontroll neste torsdag vi... Kanskje vi har ammet veldig mye og at det nå normaliserer seg? Huff jeg vet ikke jeg... Kanskje jeg stresser for mye. Hvis han er sulten så suger han vel? De sier at naturen er så viselig innretta, men neimen om jeg er så enig i det...
Expat Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Kanskje. Pass på bleiene, og hvis han blir slapp eller mye tørrere i bleiene så slå litt alarm. Ekstra vann til grøten. Og så er det alltid amming i søvne da, håper det går fint for dere!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hvor mange bløte bleier må han ha da? Kan jo slå alarm, men han har jo helt topp almenntilstand....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå