Gå til innhold

Sitte-delen/setet på Quinny vogner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Når kan man skifte fra bagen og over til setet? Kan regntrekket brukes også til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette, gutten begynner å bli lang... Men han er jo bare 4 mnd enda. Den bagen er ikke stor, nei.

Skrevet

Hun vil bare sitte i bagen likevel.. Er bare 3,5 mnd gammel.

Skrevet

vi skifta over til sportsvogndelen i juli, da var jr. 5 mnd, men brukte da bare i liggestilling, kan sikkert bytte nå, men er ikke 3,5 mnd litt tidlig å sitte? min jr her er 8 mnd og sitter ikke enda!

Du må ha eget regntrekk, det finnes spesielle quinny trekk, men det gå med et standar sportsvogn trekk også, men prøv før du kjøper for quinny vognene er lange!

Skrevet

Huff, ja... Sikkert alt for tidlig, for hun velter ganske mye, men hun blir så sinna når hun må ligge. :-( Men hun er kjempesterk i ryggen, da. Var bare 7 uker når hun lå på magen m strake armer og lekte og det var ikke lenge vi trengte å støtte hodet hennes da hun var nyfødt. Vil ikke at hun skal sitte altfor lenge, så det er jo en fordel at setet kan legges helt ned. Også får hun jo bedre støtte enn i bagen..

Æsj, vil liksom ikke være dårlig mor og ødelegge ryggen hennes heller, dah... =0

Skrevet

Du kan risikere å ødelegge ryggen hennes ved å la henne sitte så tidlig.

Beklager å si det,men det er fakta. Ryggsøylen er så myk og svak når de er så små,så det er direkte helseskadelig å la de sitte oppreist....

Skrevet

Jeg fikk "tillatelse" til å la snuppa begynne på sportsvogna da hun var 4 mndr. Hun er jo litt tidlig ute, men klarte å vente til hun var 5 mndr. Uansett så sovnet hun lettere i sportsvogna, så det er ikke mye sitting i den.

Ryggen har et "mellomhakk", slik at det blir mindre sitting sånn enn det ble i bagen hvor hun satte seg rett opp uansett om jeg bygget til bak ryggen med pute etc..

Skrevet

Vi gikk over fra deamybaggen når snuppa var 5 mnd. Da ble hun rasende når hun var våken og lå i baggen så jo ikke noe. Hun lå i liggestilling i sportsvognsdelen men allikevel hadde hun mye bedre oversikt enn i dreamybaggen så hun trivdes mye bedre i den.

Men det er først siste mnd. rundt 7 mnd. hun har fått lov til å sitte litte grann, hun er 8 mnd. i dag og setter seg selv opp på gulvet og sitter skikkelig så nå sitter hun også i vognen når vi er på tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...