Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er 74 cm lang og veier 9230 gram... vekten er helt fin i forhold til lengden så hun er ikke noen kraftig baby....

Men får alltid høre at hun er så stor... og ser jo at hun er en smule lang i forhold til andre babyer på samme alder...

Noen andre med så lang baby? Når begynte de evt. stoppe opp å vokse litt i lengden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er hun stor i fht. den lille jenta mi som ved 8 mndr. var 67 cm lang og veide 7500 gram. Hun ligger på 20%-percentilen og legger på seg det hun skal (fin stigning på kurven).

Skrevet

Jenta mi var 76 cm og 8200 gr. 8,5 mnd gammel..

Nå er hun 21,5 mnd og er bare 80 cm! Vokst lite det siste året i høyden !

Skrevet

Det ble jo bare helt feil!!! Hun var 67 cm, (ikke 76...) :-) blingsa totalt der jeg :-)

Skrevet

Oii.. har visst en kjempebaby jeg.... hehe

men hun er no så fin atte.... hehe...

Flere?

takker for svar

Skrevet

gutten min er 8 mnd og 75 cm lang. og 10 kg på grammet da vi var på kontroll:)

Skrevet

Da gutten vår var 7,5 måned var han 8,7 kilo og ca 74 cm lang (litt vanskelig å måle den lille urokråka da, he he, men vi målte en gang og helsesøster en gang, så det skal vel stemme sånn ca). Så ganske jevn med snuppa di.

På de skjemaene helsesøster bruker er han ganske lang for alderen, men vekt og lengde matcher bra. Har jo ikke vært på kontroll siden da (han er snart 9 måneder nå), men virker som om han ikke har strukket seg så mye etter det (en del av det vi har i størrelse 74 passer fortsatt).

Skrevet

gutten min var akkuratt 8 mnd nå på kontrollen han er 75 lang og vekten var 9360 . stor og lang gutt,,

Skrevet

Når vi var på kontroll sist var veslemor på 8mnd 76cm lang og 10100 gram. Hun følger sin egen kurve helt perfekt...:)

.

Skrevet

Vi var på 8mnd kontroll igår,å da var snuppa 8540g og 70 cm:) Følger fint sin egen kurve:)

Skrevet

Lillesnupp var 7815 og 68,3 da hun var 8,5 mnd...

Skrevet

Snuppa vår var 71,5cm og veier ca 9,5 kilo (på badevekten!). Akkurat passe stor og har begynt å gå langsmed alt av møbler, så hun må jo ha mye muskler!

Skrevet

Var og veide i går, 8 mnd. i DAG.

Og hun er 69 cm. lang og veide 7140 gram på vekta på helsestasjonen.

Skrevet

Så bra det er flere med lange babyer.... vil ikke at hun skal vokse opp som den kjempen;) hehe.... det går seg nok til...

Skrevet

godgutten her målte hele 76 cm og veier 9330 ved 8 mnd og 4 dager... alle sier han er så utrolig lang, men passer fint inn i kurven sin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...