Gå til innhold

Jeg klarte ikke vente lenger....

Anbefalte innlegg

Jeg våknet urtrøtt og småkvalm. Dag 27...Hvorfor vente? Det jo bare å hoppe idet egentlig, siden syklusen min varierer melom 25 og 30 kan jeg jo være over IKM.

Jeg hadde glemt den søte, vidunderlige følelesen når testen er positiv..

Jeg unner alle her den følelsen, og håper alle som en får kjenne på den i nærmeste fremtid.

Nå er jeg nærmest litt nummen og salig, men mest av alt nyter jeg den deilige gledesfølelsen som sakte men sikkert brer seg i kroppen...

Det fantastiske har skjedd...Jeg er gravid...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6580921-jeg-klarte-ikke-vente-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

OH YES!!! Kjære deg, gratulerer så mye, så mye! Dette var herlige nyheter foran helgen. Og, du, bare nyt den vidunderlige fornemmelsen og den søte lille hemmeligheten din! Kan tenke med at snartspire-mannen også er glad nå! Ønsker deg al verdens lykke til med svangerskapet; det kommer til å gå bra, vet du! Ja, nå ble jeg glad altså!

Tusen takk søte dere...Blir nesten litt rørt jeg nå altså. Så koselig at noen gleder seg med oss...Foreløpig er det jo bare dere som vet...

Snartspire mannen er henrykt, han vil nok helst igang med kjøp av utstyr, større bil og større hus han...hehe.

Gratulerer så masse!!

Fantastiske nyheter snartspire!!

Må innrømme at jeg faktisk lurte meg til å teste i dag, jeg også... Men min test var ultranegativ! Tror ikm er på mandag, men har hatt mye symptomer denne uka; Svimmel, sliten, hard i magen, halsbrann, kvalm mm. (Ikke noe ømme bryster, men har gått ned nesten 4 kilo så de er jo blitt noe mindre og litt løsere kanskje..?)

Hadde et lite håp denne pp, vi har jo fått klar beskjed om å bruke kondom til de har tatt hystoskopi, men hvis jeg allerede hadde vært gravid hadde det jo vært lite å gjøre med det...

Så nå blir det litt vin i kveld, og en god lang prat med veninna mi tenker jeg...

Lykke til, snartspire??? (Må vel bytte nick, nå da...)

Annonse

Annonse

Tusen, tusen takk alle dere snille gode jentene. Det er så koselig med alle gratulasjonene. Jeg har jo lyst til å rope det ut til verden, men det får vente litt tror jeg...

Jeg gleder meg til vi får følge av dere en etter en.

Stor god klem fra en veldig veldig glad kommende mamma (som nå må skifte nick...det hadde jeg ikkke tenkt på ...hehe)

Jeg prøver å skifte nick, men det var litt vanskelig, har et snev av beslutningsvegring for tida...

Skal prøve meg inne på gravid i moden alder sida, litt skummelt, det er så koselig og trygt å være her.

Tusen takk for meg alle skjønne damene, jeg titter innom for å holde meg oppdatert Gleder meg til å "se" dere igjen inne på GMA.

Stoor klem og mange lykke til fra meg.. ü

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...