Babykilo Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har etter mye vurdering begynt å gi gutten min (4mnd) tillegg på kvelden, for den siste måneden har han spist 4 ganger i løpet av natta, og om dagen med max 2 t mellomrom. Så med håp om litt søvn og fornøyd gutt prøvde jeg tillegg. Har gitt ham 100 ml etter begge pupper. Noen ganger funker det, dvs han sover litt lenger, men ikke laltid. Han sluker flaska og gråter litt etter det. Skal jeg gi mer enn 100 ml? Hva tror dere? Grøt? Synes liksom det er tidlig...
Expat Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Tillegg etter 4mnd er bedre som grøt enn mme, egentlig. Begynn ihvertfall på formiddagen, for å se om han får ubehag.
Babykilo Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Ok, takk for svar. Jeg hadde jo egentlig lyst til å fullamme så lenge som mulig, men nå følte jeg meg litt i nød... Hvorfor er grøt bedre, egentlig?
Expat Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Minske eksponeringen av kumelkproteiner, mener jeg. Helt greit å "måtte" etter 4mnd, det er oppfordret til å forsøke, ikke "skutt blir den"...
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 høres ut som min historie dette her! min gutt er 3,5 mnd. har hatt suuuupre soverutiner. sovet fra 20 værtfall fram til 03. neida. nå kan han våkne hver andre time på natta. har prøvd å øke..samsoving dag og natt.. slappe av..slappe av. drikke spise osv. til slutt ringte jeg helsesøster. vi ble enige om å starte med litt grøt selv om han bare er 3,5 mnd. starte forsiktig. jeg skulle fullammet fram til 6 mnd.. men sønnen min er også 7,3 kg og 65 cm (for 1 uke siden). hadde jeg vært deg ville jeg forsøkt grøt først.. din sønn er i allefall over 4 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå