Gå til innhold

Stikking i underlivet, hodet som fester seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg gjekk ein tur i går etter jobb og tidlegare paa dagen hadde eg vore hos jordmor som sa at hovet til babyen hadde nesten festa seg.

Då eg gjekk, kjente eg slikt press og stikking i underlivet, stikking i livmorhalsen på ein måte. Måtte stoppe kvart 50 meter pga smerter/stikking.

er dette fordi babyen er paa veg nedover og ufarlig smerte? eller bör eg rett og slett ta det rolig og ikkje gå so mykje? Eg er i veke 34.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har ikke noe godt svar til deg hva det er, men jeg har kjent akkurat den samme stikkingen denne uken... Er i uke 35. Har tenkt at det er hodet som går nedover og kanskje fester seg, ja. Men vet absolutt ikke. Er litt ubehagelig. Våkner av det på natten.

Hilsen fra

Skrevet

har også kjent det i hele dag og igår. Tror nok det er hodet som fester seg, sverger på at jeg kjenner ho grave seg dypt nedi der samtidig som det strekker og svir langt ned i "utstyret" mitt, hehe.. Kommer i stikkende, ilende smerter, heeelt der nede. I tilleg har magen min sunket over natta, og jeg føler jeg går ned et hode mellom bena.. er i uke 35, og er akkurat sluppet ut fra sykehuset pga premature rier, men siden jeg etterhvert ble 34 fullgåtte, og baby har fått lungemodningssprøyter så lar de meg bare føde nå.

Jeg er andregangs, og de er ikke alltid hodet fester seg da, men dette MÅ da være festing..

Skrevet

Dette lurer jeg også på...Jeg var på fødselsforberedende akupuntur på mandag (er 37+5 i dag), og fikk da beskjed av jordmor om at hodet ikke har festet seg. Dagen etter fikk jeg noen stikkende smerter i underlivet som jeg ikke har opplevd før. Håpet da at dette kanskje kunne være hodet som holdt på å feste seg, og det kan jo kanskje høres sånn ut da...*krysser fingrene*.

Skrevet

Hm, men betyr dette at födselen ikkje er langt unna? har liksom ikkje lyst til å föde heilt enno... litt for tidleg.

Ein anna ting eg lurer paa om korleis rie-smertene er i forhold til desse stikkene i livmorhalsen som eg kjenner no?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...