Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Er det noen av dere som har denne? Hva er pris på den? Fornøyd? Er den verdt pengene? Mange spørsmål på en gang her, men regner med at den er såpass dyr at en bør vite litt om hva en kjøper...
Mamma mia! Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har kjøpt den. Syntes den var dyr, betalte 2300,-for den, men den er vel verdt pengene dersom du tenker å pumpe flere ganger om dagen. Tenkte først på Medela swing, men de sa ved apoteket at den ikke er egnet til fullpumping. Bare til pumping av og til. De hadde fått inn klager på motoren til swing fordi man hadde brukt pumpa for ofte. Ingen klager på Pump in style!
Mamma mia! Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 2100,- var det når jeg tenker meg om. Er fornøyd. Den har dobbelt pumpesett så det går kjapt å pumpe seg:) I tillegg kommer pumpa i en sekk. Kjekt når man skal bort en tur. Også mulighet for å bruke batterier i stedet for strøm. Følger med en liten kjølebag med kjøleelement og plass til fire medela-flasker, praktisk å ta med seg når man er på bytur og ikke ammer! Liker den altså kjempegodt. Jeg var skeptisk til prisen, men dersom man fullpumper er det verdt det. Vi tenker jo også på å lage en baby til og da er det jo kjekt å ha til den tid kommer. Jeg vurderte det slik at det for meg lønte seg å kjøpe istedet for å f.eks. leie ei pumpe på apoteket. Kommer an på behovet ditt!!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Takk for svar! Fint å høre at du er så fornøyd med denne. Husker du hvilken apotekkjede du kjøpte den i? De sa nemlig ca 3000 på apoteket jeg spurte på, og det syns jeg er i drøyeste laget. Lånte en på helsestasjon sist gang, men den var gammel og bråkte som en skurtresker. Hvordan er støynivået på denne? Fullpumper du eller ammer du litt også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå