Lapez Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Å vi får en jente:)!!!! Alt var bra, ale indre organ hekt pertfekt, hjerterytme osv var bra:) HUn smilte til oss, og svelgte fostervann, og mot slutten fikk hun hikke og da ristet hun forvilt på hodet sitt=) hehe kjempekoselig var det... jippi jente ventes 8 mars=)
SuperJessie <3 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 så koselig.. venter jente vi og ultralyd er helt herlig, vesla vår lå og lekte med beina sine.. tok saltoer og alt.. vil på en til
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Så kosli ) Nesten alle unge får jente jo! Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er, men de under 19-20 får så ofte jente syns jeg ;o)
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer så kjempe masse med en liten jente i magen!!! Åh, syns du? Jeg syns ALLE unge får gutt jeg, hehe.
Lapez Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Takk alle sammen:) jeg er 18, å vi venter får første! Synes det var så fint å se at jeg fikk ny time av min supre jordmor om en mnd=) Kjekt å ha jordmor på bygda, hun har ikke så mange å følge opp, så da blir jeg ekstra bortskjemt og det er heeeelt greit=) *gleder meg til neste UL*
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 rosamor: ja, og at de i begynnelsen av 20åra (som meg) får gutt... er bare det inntrykket jeg sitter igjen med. spes her inne, men husker ikke nick å vise til (mami og ho med lille nora? husker ikke om de er under 20 da).
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Ja det kan godt være, her inne er det nok mange som får jenter ja. Men av de jeg kjenner i rl syns jeg det bare er gutter, hehe, snålt dette.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 c&r: så kjekt at du får enda en UL da, heldiggrisen =).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå