Gå til innhold

jeg var på UL i dag=)

Lapez

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å vi får en jente:)!!!! Alt var bra, ale indre organ hekt pertfekt, hjerterytme osv var bra:) HUn smilte til oss, og svelgte fostervann, og mot slutten fikk hun hikke og da ristet hun forvilt på hodet sitt=) hehe kjempekoselig var det... jippi jente ventes 8 mars=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koselig.. venter jente vi og :) ultralyd er helt herlig, vesla vår lå og lekte med beina sine.. tok saltoer og alt.. vil på en til :)

Skrevet

Så kosli :o) Nesten alle unge får jente jo! Nå vet jeg jo ikke hvor gammel du er, men de under 19-20 får så ofte jente syns jeg ;o)

Skrevet

Gratulerer så kjempe masse med en liten jente i magen!!!

Åh, syns du? Jeg syns ALLE unge får gutt jeg, hehe.

Skrevet

Takk alle sammen:) jeg er 18, å vi venter får første! Synes det var så fint å se at jeg fikk ny time av min supre jordmor om en mnd=) Kjekt å ha jordmor på bygda, hun har ikke så mange å følge opp, så da blir jeg ekstra bortskjemt og det er heeeelt greit=) *gleder meg til neste UL*

Skrevet

rosamor: ja, og at de i begynnelsen av 20åra (som meg) får gutt... er bare det inntrykket jeg sitter igjen med. spes her inne, men husker ikke nick å vise til (mami og ho med lille nora? husker ikke om de er under 20 da).

Skrevet

Ja det kan godt være, her inne er det nok mange som får jenter ja. Men av de jeg kjenner i rl syns jeg det bare er gutter, hehe, snålt dette.

Skrevet

c&r: så kjekt at du får enda en UL da, heldiggrisen =).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...