CiljaS Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Er grøsselig tidlig ute i år med jula men det er det vel flere desemberjenter som er... Skal sende med familie noen julepakker neste uke men finner ikke julepapir noen steder! Noen må da ha begynt å selge det vel? Har jo sett vanlig gull og sølv papir men har lyst på ordentlig jul... Noen som har tips? I Oslo....
Fikk nr to i desember Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hva med å pakke inn i gråpapir og pynte med røde bånd og noen hjemmlagde, fine til og fra-lapper? Og så kan du sette på lakkstempel. Jeg gjorde dette i fjor, og det ble lekkert og veldig "julete". Hvis ikke kan du jo spørre på for eksempel bokhandler, der kan de ha julepapir lagret frq i fjor. Godt å høre at det er flere som er tidlig ute i år! Jeg har snart alle gavene i hus, og har også tenkt å pakke inn snart! Men jeg har heldigvis stort lager fra tidligere år! Gleder meg til innpakkingen, synes det er kjempekoselig.
JGG&J Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Nå vet jeg ikke om dere har plantasjen i Oslo, men der har jula kommet for fullt iallefall! Kansje du vil finne julepapir der? Og på IKEA har de iallefall papir som vil egne seg (selvom det ikke er nisser på de)
bollenr3 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 et annet tips er aliminiumsfolie=) kjempestili!!!
storesøster og lillebror Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Plantasjen hadde fått fram julepapir og bånd forrige lørdag, så det er mitt beste tips å dra dit hvis du bor i nærheten av en plantasjenbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå