Faylinn Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hallois! Inne på BIM treff Akershus prøver Cicci79 å dra igang et treff på Fryd. Heng dere på da folkens, hadde vært hyggelig å treffes igjen. Vet noen av dere hadde treff i forrige uke men... :-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 hei på deg:-) alt bra ?begyner det å synes?? håper alt står bra til! det ble litt mange mager for min del på forige treff, så jeg tror jeg dropper det. er ikke så mange av de andre som er her så ofte,men jeg kan dytte opp tråden innimellom:-)
rosered Skrevet 8. oktober 2006 #4 Skrevet 8. oktober 2006 Hei! Håper alt er bra:) Må nok si meg enig med dollypopp at det ble litt mange mager på sist treff.... Får ta et nytt treff med bli gravid gjengen, pluss dere som er blitt gravide:)
Faylinn Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2006 Ok, jeg skjønner det veldig godt selv om jeg syns det er synd. :-/ Jeg tenkte jo akkurat det samme når jeg sleit med å bli gravid. Jeg får bare håpe at den snart sitter hos dere også, og ikke bare fordi det ville vært hyggelig å se dere igjen selvsagt! :-) Hos meg har det begynt å syns ja, og det er veldig koselig. Formen er også mye bedre, selv om jeg blir fort sliten. Jeg klager ikke! Er usikker på når den store følelsen av at jeg er gravid kommer da, jeg kan liksom "glemme" det innimellom enda. Pussig. Dagene bare går som vanlig egentlig. Lykke til videre med prøvinga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå