Meg og bøllegutta!! Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 og alt var tipp topp: ) Legen sendte også inn bestilling på fødselsforbredende samtale for meg på sykhuset. Føler at det kunne vært greit etter en lang drøy ( 34 timer) og grusom første fødsel..... Han presiserte også at hvis jeg var urolig en dag pga av at jeg hadde kjent mindre liv måtte jeg bare ta kontakt med han eller legevakte for alle som opplevde dette skulle få tettere oppfølging med CTG og greier. Jeg spurte ikke om dette en gang han bare sa det uoppfprdret.... Nok en gang bøyer jeg meg i støvet for norsk helsevesen. Tenk på all den oppfølging vi får som gravide : ) Etter flere diskusjoner om hva som er feber også fikk jeg endelig en som bekreftet det jeg mener.Feber er fra 38 og oppover. Han hadde sendt sine unger i barnehagen med 37,7 f.eks. Mange mener jo at alt over 37,5 er feber men han var ikke enig i dette.Så det er vel egentlig ikke noe fasitsvar. Var nemlig hjemmemed guttungen i går da hadde han nesten 40 så da var det greit, men idag holdt vi han hjemme fordi han hadde 37,7 på morran og hosta litt,med det resultat at vi har en gutt som nesten henger i gardinene her hjemme og som egentlig hadde trengt å få ut litt energi hehe..............
Tommage♀♂ Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Så bra at alt var tipp topp=) Ja vi er heldige som bor i Norge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå