CiljaS Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Er grøsselig tidlig ute i år med jula men det er det vel flere desemberjenter som er... Skal sende med familie noen julepakker neste uke men finner ikke julepapir noen steder! Noen må da ha begynt å selge det vel? Har jo sett vanlig gull og sølv papir men har lyst på ordentlig jul... Noen som har tips? I Oslo....
gulrot Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 jeg trenger og julepapir, men sparkjøp finner man ikke i oslo området. Flere tips?
Snupidupi Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Kjøpt en stor sånn butikkrull med grønt gråpapir på binders... også knyt æ fint silkeband etc. på den... Har du vært å sett på Panduro? De har nu i allefall i katalogen så da burd di vel ha i butikken også...
CiljaS Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Takk for svar! Panduro har jeg ikke tenkt på
Hermine. Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg fant på Ark på Majorstua! Kjøpte vel fem julegaver der her om dagen... Så deilig å kjøpe gaver tidlig, har aldri fått til det før! Da blir det digg med halv skatt i desember!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Hvis du spør i butikkene så kan det jo hende de har på lager. Der jeg jobber har vi en hel kartong stående på lager. Men det er ikke i Oslo området...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har også lurt på det samme. Har kjøpt inn 12 jule gaver. Synes jeg er flink.
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Masse julepapir, bånd og lapper på Binders! D redda meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå