2barngladmamma Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Maria blir storesøster og nå klarer vi ikke å bestemme navn. Hva synd dere om: Gutt: Olav Oskar Magnus Har dere andre forslag på guttenavn som begynner med O? Jente: Helena Hanna Andre forslag på jentenavn som begynner på H? Tusen takk for innspill:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Syns Olav og Magnus passer veldig godt med Maria. Det gjør Helena og Hanna også. Andre forslag: Olai, Ola, Oliver eller Olve. Henriette, Hedvig, Hilde eller Helle. Syns egentlig dine egne forslag er de beste. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 jeg syns Hennie er litt fint jeg hhee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
januarnurket Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei!! Olai er eit kjempe fint navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Magnus og Hanna:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt 07 + baby 09 Skrevet 7. oktober 2006 #6 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hedda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 7. oktober 2006 #7 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Olav - enkelt og greit, men ganske kjedelig og ikke spesielt fint.. Oskar - liker ikke noe særlig Magnus - synes dette var det fineste av dine valg... Vanskelig å finne guttenavn på O, men hva med Oliver? Det synes jeg er kjempefint! Helena - fint navn! Selv om jeg egentlig liker Helene bedre... Hanna - synes Hanna er søtt, men finere når man skriver Hannah. Forslag til jentenavn på H: Hedda - dette er jo søtt da! Hanne - men Hanna er finere da! Heidi - synes egentlig at Heidi er litt fint! Hillevi - uvanlig og spesielt, og egentlig litt fint:) Hira - fint synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #8 Del Skrevet 7. oktober 2006 Magnus eller Hanna Andre guttenavn som begynner med O: Olai, Odin, Olander, Oliver, Ole, Ola, Ove Andre jentenavn på H: Hedda, Helmine, Henny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 7. oktober 2006 #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 Alle navnene var fine, men personlig ville jeg brukt Olav og Hanna! Fine guttenavn på -O-: Orion Odin Oliver Fine jentenavn på -H-: Hermine Henrikke Henny Hedda Hennika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #10 Del Skrevet 9. oktober 2006 Liker Oskar best av dine guttenavn, Olav og Magnus er også ok. Andre guttenavn på O kan jo være Odin, Ola, Olai, Ole, Oliver og Ove. Synes særlig Odin og Olai passer til Maria Synes Hanna er et nydelig jentenavn, men Helena er også fint. Andre jentenavn på H kan være Hedda, Hanne, Heidi og Helle. Men jeg ville valgt Hanna av jentenavnene, med Helena og Hedda på delt andreplass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minna83 Skrevet 10. oktober 2006 #11 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jentenavn på H: Hannele Hillevi Halkatla Halla Hilma Heiemo Guttenavn på O: Orlando Orion Oleg Osmann Ousman Olaves Omar Ossian Olve Od Ondur Olander Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #12 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er det en spøk!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå