Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Fra jeg var liten viste jeg at hvis jeg fikk en gutt så skulle han hete Benjamin. Jeg fikk min Benjamin for 12år siden. Navnet på nr2 kom ikke like lett. Men når jeg var gravid bestemte vi oss for at hvis det ble en jente så skulle hun hete Marita. Jenten kom og hun lignet ikke på en Marita i det hele tatt. Så hun gikk noen uker uten navn. Storebroren valgte til slutt navnet hennes som ble Benedikte. Hun er 7år. Nå venter vi en Bonus-baby. (Trodde jeg var ferdig med babyer..hehe) Og jeg synes navnevalget blir skikkelig vanskelig siden de to andre navnene passer så bra sammen. Har tenkt på Victoria, det matcher mitt navn. Vil gjerne ha MANGE forslag )) Benjamin, Benedikte og ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolle Sprett Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis du skal følge B-navnene kunne kanskje Bertine vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg lurt på å følge B-navn. Men synes det er vanskelig å finne fine navn. Så jeg låser meg ikke på det. På den lyse siden så kommer jo ikke babyen før i april så jeg har jo god tid ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 mange fine navn som passer med Benjamin og Benedicte =) Isabella Belinda Beatrice Bethina men Victoria er ett nydelig navn det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det blir ei jente? Forslag: Rebekka Iben Elisabeth Annabeth Liben Vibeke Bea Ebba (kanskje ikke "grasiøst" nok) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det var mange fine forslag her ) Jeg vet ikke om det blir jente. Bare drømte det...hehe... Er noen uker til jeg får det bekreftet, eller ikke )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #7 Del Skrevet 6. oktober 2006 Benjamin, Benedicte og Sebastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 6. oktober 2006 #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 Guttenavn: Tobias, Sebastian, Albin eller Bendik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3mom Skrevet 7. oktober 2006 #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 Victoria er pent og står helt greit til Benjamin og Benedikte. Andre B-navn: Bertine Belinda (det navnet liker jeg egentlig ikke da men...) Bastian Bendik Bernt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #10 Del Skrevet 7. oktober 2006 Berthe Bianca Jakob Gabriel Balder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #11 Del Skrevet 7. oktober 2006 jeg syns Bethine er veldig fint jeg da.. å det passer sammen med Benjamin og Benedikte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #12 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bertine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #13 Del Skrevet 8. oktober 2006 Viktoria er fint !! Betina Beate Belinda ............. Børge Brede Bastian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #14 Del Skrevet 8. oktober 2006 Bethina, Alexsandra, Kristiane, Christina Alexsander, Sebastian, Kristoffer, Gabriel, Johannes, Christian... Synes det passer med litt lange navn,"orntlige navn" men trenger kanskje ikke være samme forbokstav..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #15 Del Skrevet 8. oktober 2006 Venninna mi har 4 barn. Den første heter Benedickte, så kom Benjamin.. hehe.. Så har ho valgt Marcus og Tina.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #16 Del Skrevet 8. oktober 2006 Benita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 9. oktober 2006 #17 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg synes at når du har to på samme forbokstav, så bør den siste også være det... Synes du har fått mange fine forslag, og kan nok ikke komme på noen flere, men tenkte jeg kunne si min mening om navnene som allerede er foreslått. Jeg synes både Bettina og Belinda er fine navn, som passer bra sammen med Benjamin og Benedikte. Så at Bendik var foreslått dersom det blir en gutt. Og da starter jo alle tre navnene på -ben, og det er jo litt søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #18 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hjemme hos oss er vi B-gjengen, og har navn på B alle tre. Synes det er kjempearti! Hva med Birgitte Beate Brita Belinda Blanca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #19 Del Skrevet 9. oktober 2006 -Og hvis gutt: Baltasar Birger Bjørnar Børge Bror (nusselig til lillebror) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen i huset Skrevet 9. oktober 2006 #20 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg kjenner to Benedikter Søstrene heter: Henriette og Emeline Henriette og Ulrikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minna83 Skrevet 10. oktober 2006 #21 Del Skrevet 10. oktober 2006 Benjamin, Benedikte og Balder/ Bastian Benjamin, Benedikte og Boudicca/ Brigida/Brigina/Briana Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå