Gå til innhold

Klut eller våtservietter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere til å vaske rompa med??

Her har vi brukt våtservietter helt siden hun ble født og nå er hun 13 måneder...

Bruker uniqe (tror det skrives sånn) sine vi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare brukt kluter med varmt vann, og etter ejg prøvde våtservietter første gang (pampers) og snupp ble heftig rød så har vi holdt oss til det. Fikk en gratis pakke av Natusan våtservietter og de har hun ikke blitt like rød av, så de har vi til krisetilfeller (biltur og sånn). Alt er en vanesak tror jeg, så for oss er det like lettvindt med klut som serviett :o)

Skrevet

Har brukt klut siden det ikke anbefales å bruke våtservietter hele tiden. Bruker våtservietter på bæsj når vi er ute på tur.

Skrevet

Vi har brukt de Natusan tørre som vi væter. Er vi på tru bruker vi Pampers våtservietter.

Skrevet

bruker kun coop sine våtservietter på begge mine, spyler dem i dusjen om morgenen og etter drittbleier da... har kun vært såre en gang hver, og det var på grunn av kraftig diare

Skrevet

Aldri brukt våtservietter...

Bruker vaskeklut med vann, er det bæsjebleie bruker vi de tørre seviettene og veter med vann... Dei brukte våtservietter på henne første uka hun begynte i bhg no, og hun vart full i sår nedentil...., så dei holder vi oss fortsatt unna.

Skrevet

Hjemme bruker vi vanlig vaskeklut og vann + engangskluter i papir( euroshopper sine er mye mykere og billigere enn libero) hvis bæsj! Er vi borte bruker vi coop sine våtservietter.

Skrevet

Jeg brukte våtservietter før men jeg slutta med det for snuppa ble så sår så nå bruker vi klut med varmt vann

Skrevet

klut. Har våtservietter til turer, de fra coop som er godkjent av grønnhverdag. Er nok litt forsiktig ja..

Skrevet

bruker klut når vi er hjemme og våtservietter når vi er ute på noe:)

Skrevet

Brukar klut eller skyller under springen når vi har tilgang til vatn, men desverre har vi ikkje plass til stellebord på badet her som vi bur no. Så som regel brukar vi Mesoft-kompressar vridd opp i vatn.

Brukr klut til å vaske resten av guten om morgonen om kvelden.

Skrevet

Brukar og Mesoft'ene på tur, har fuktige kompressar i ein tett, liten plastboks. Synest det er greit å vaske han med berre vatn (eller ev. med ein oljedråpe). Etter å ha prøvd ulike våtserviettar på meg sjølv unngår eg å bruke dei på småen om det er mulig.

Skrevet

bruker euroshopper (mye bedre enn libero sine!!) sine tørre vaskeservietter med vann hjemme og har våtservietter i stellebagen til turer... Bruker vanlig klut for å få vekk siste rest fra bæsjingen...

Skrevet

Libero sine tørrkluter som jeg væter(mye mer hygienisk enn klut) og coop sine våtservietter på tur og når vi er på besøk:)

Skrevet

Bruker vanlige vaskekluter. Syns jeg får det renest da + at de blir jo helt rene i vask også. Så hvorfor bruke noe annet egentlig?

Har også våtservietter, men det er bare når vi er på tur.

Skrevet

våtservietter fra natusan - gullet har ikke vært sår mer enn en håndfull ganger, og da i forbindelse med nye tenner eller sand i bleien fra barnehagen :-)

Skrevet

Bruker klut og varmt vann hjemme og så de coop våtserviettene i krisetilfeller eller på tur.

Skrevet

Bruker bare klut og vann hjemme, coop våtservietter hvis vi er borte og må skifte uten varmt vann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...