Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Vi fikk en jente 21 september,normalt stor men med hodeomkrets på bare 31 cm.Vi fikk tatt ultralyd,mr og eeg undersøkelser av henne før vi fikk dra hjem,og som svar fikk vi att hun har en ganske stor hjerneskade.Hjernestammen er ok,men mangler hjernebjelke.Hva dette vil si for henne kan ingen si oss.
Joikaboll@ Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Gratulerer med jenta! Hjernebjelke, er det den delen som skiller høyre og venstre hjernehalvdel? Mulig jeg er på vidda nå, men kjenner er lita snuppe som har det problemet. Tenkte at om det er det samme at jeg kanskje kunne få dere i kontakt.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Da er det nok det samme ja.Kan du si noe om hvordan hun fungerer da?
Joikaboll@ Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hun er nå 1,5 år, Hun er sein motorisk, krabber og er ei skjønn og blid jente. Litt vansklig å utdype, jeg er ikke så godt inne i det og dem er ikke i omgangskretsen vår. Blei kjent med dem via et prosjekt som har hvert dette året i regi av habiliteringstjenesten. Men jeg veit at mammaen ønsker kontakt med andre. Ei kjempekoselig dame
Gjest Skrevet 20. desember 2007 #5 Skrevet 20. desember 2007 Lenge siden dette nå da men.... Vet du hvordan det går med den lille frøkena du "kjente"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå