*panama* med to søte små Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hvordan er det med dere i dag? Lykke til alle med EL og gratulerer alle med positiv test!!! Jeg prøver å få dagene til å gå litt fortere,men det er ikke lett..Har ei aktiv jente på 16 mnd som hjelper til og får tankene litt bort fra babylaging;o) Nå sover hun søtt og da havner jeg her;o) En uke i dag til jeg kan teste,selv om jeg skal gjøre mitt beste og prøve å vente til IKM dagen;o) Merker at høsten er kommet,bare 2 grader ute her i dag og regnet høljer ned,usj..Kjeldig!Men nå er det fyr i peisen og da blir det litt bedre.. Samtidig er det en perfekt til for innekos og babylaging da;o) Krysser fingrene for dere alle sammen,håper vi kan hoppe over på 1 tri snart alle sammen. Ha en strålende dag alle sammen...
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hei *panama*! Så koselig hilsen! Jeg ligger i sofaen jeg, med dyne under og over og drikker kamillete! Er blitt forkjøla, men nå begynner jeg heldigvis å bli frisk igjen Venter på den store testdagen som er mandag.... åhh.. er så spent!! Jeg håper at jeg er blitt gravid, men man vet jo ikke.. føler meg litt gravid... Høres så kos ut med peis!! Det vil jeg også ha!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 God formiddag til deg også! Min kosedag er ikke så topp i dag pga mine egne dårlige sider, jeg legger bare link jeg så slipper alle å bla forbi mitt lange innlegg, hehe http://www.dinbaby.com/forum/thread/6580013 Meeeen! Planene for dagen er bra, så jeg satser på at det tar seg opp utover ettermiddagen. Mensen er slutt så kan snart starte på'an igjen :oD Ønsker om fin dag til jentene her inne fra meg også!
*panama* med to søte små Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Åh..sånne dager har jeg også...Slitsomt!Får sååå dårlig samvittighet da. På`an igjen da..morro!Nok noen spennende uker i vente... Jeg føler meg gravid jeg da,men er livredd det er bare noe jeg innbiller meg..Jeg mener det er altfor tidlig å merke noe jeg da,men utrolig hva man finner/kjenner når man leter etter det...*uff* Men om en uke så vet jeg det;o) Lykke til yaddaline,kjør på;o) En ting jeg lurte på,litt frem i tid da,men likevel;o) Når den nye baby`en kommer og du er hjemme i permisjon,kommer du da til å ha matilde i fulltid hos dagmamma/barnehage? Jeg skal søke plass til snuppa over nyttår,men er litt usikker på hvor mange dager siden jeg forhåpentligvis er hjemme i permisjon da;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er veldig usikker. Vet ikke om vi har råd til full plass, men usikker på om jeg skal søke 80% eller 50%... Svigerinne sa at hun angret at hun hadde eldstemann bare 50% da minsten ble født, men hun fikk en krevende gutt med bla kollikk også da. I starten er det i alle fall viktig at man får etablert litt rutiner og sånn føler jeg og da kan det jo bli litt kaotisk med Matilde også...?? uæ - vanskelig, håper jeg får litt mer peil ettersom det nærmer seg. Vi står på venteliste på full plass, og forhåpentligvis (nei, det er jo umulig å planlegge) blir jeg mamma før bhgoppstart, så da er jeg kanskje litt klokere?
Norwegian by injection Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Hei, panama!! Koselig innlegg Jeg er hjemme idag og holder på med pakking av kofferter og vasking av huset!! Vi skal på tur snart til Miami og gleder meg såå til komme til sol og sommer!! Det blir deilig!!! Da har vi IKM nesten samtidig, jeg har tors. eller fre.! Åssen symptomer har du? Jeg "føler" meg gravid på en måte...stikking i livmora og litt vondt i korsryggen...vet ikke helt hva det er!! Åssen føler du deg?
*panama* med to søte små Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2006 De samme som deg + at jeg føler jeg løper oftere på do,luft i magen,usj...Også måå jeg ha frokost med en gang jeg våkner(må ta med at jeg aldri har vært "frokostmenneske") Men det er mye mulig jeg innbiller meg alt sammen;o) Åh,det hørtes godt ut det..Goood tur til deg..Kos deg masse!
Norwegian by injection Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Takk for det Samme her!!! Jeg må bare ha noe på morgen, har heller aldri vært noe frokost menneske!!! Rart. Tørr ikke å håpe. Blir spennede neste uke! Tror nok jeg tester før IKM. Det finnes en CBtest i USA som man kan ta 4 eller 5 dager før IKM!! Tror nok jeg kjøper en sånn!!! Moro!!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Hei dere. Testet meg idag, og den var negativ, så jeg er ikke gravid enda ihvertfall... Men håper jo. Har ikke gått så lang tid for meg da, så jeg tar det hele med ro ;-) Ha ei god helg alle sammen, og lykke til alle dere supre damer...
*panama* med to søte små Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2006 oj,en sånn test skulle jeg hatt nå..Da kunne jeg testa i helga da...*utålmodig* Morro,du må si i fra hvordan det går da;o) Jeg tørr ikke håpe for mye jeg heller,da blir bare skuffelsen større..Men det er ikke lett!!!!
Norwegian by injection Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, Jeg skal følge med her på BIM, skal være på hotell fram til 14.10 (lør.), tror ikke det blir noe bimming på meg da, men med engang jeg kommer til faren min på lør. så skal jeg logge meg inn å se åssen det går med dere!!! Og kanskje har jeg bra nyheter også, who knows!!!..... håpe håpe
starfire Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Hei panama, Jeg tester ogsaa neste helg... men droeyer det til soendag. Har ikke TR kommet DA, maa det vaere noe paa gang. Haaper bare dette lyserosa som av og til dukker opp paa papiret etter toalettbesoek er festebloedninger og ikke tidlig TR. Ha en flott helg.
*panama* med to søte små Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. oktober 2006 Hei startfire... Fikk du tak i noen som viste,alva eller noen andre? VI hadde sånn lserosa guffe begge to;o) Vi håper det er det vi har..Jeg har aldri hatt det før værtfall,så vi satser på at det er festeblødning... Oj,klarer du å vente til søndag da...Jeg har lørdag,men tror jeg kommer til å teste fredag;o) Vi får se,kanskje jeg glemmer det,eeeeh;o) Ha en kjempe fin helg du også... Krysser fingrer&tær for deg...
starfire Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, vi satser paa at det er festebloedninger. Saa kan jeg LOEPE ut aa kjoepe kopper med "Verdens beste ....." til familiemedlemmer til jul!! Har alliert meg med svigerinnen min og hun skal ta bilde av lillebroren min sitt ansikt dersom jeg er gravid.
*panama* med to søte små Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 6. oktober 2006 Så morro.. Jeg har også planer om å kjøpe noe morro til familiemedlemmer til jul,noen som gjør at de skjønner at det er en til på vei(forhåpentligvis) Spiren bør sitte før jul!!!! Tar av meg hatten for de som har prøvd i 12 og 18 pp +++ det må være tøft! Vi satser på det!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå