tulipana Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Kom Nettopp fra tidlig ultralyd, fikk det siden jeg hadde en ma 20 juni. Var da 11 uker på vei, men vi fant ingen hjerteaktivitet og embryoet målte bare 11mm, så antakelig så døde det i uke 7. Ble gravid på nytt i august, og var 8 + 1 i dag. Men desverre så fant vi ingen hjertaktivitet i dag heller, og embryoet målte 11 mm denne gangen også, kjiiipe greier dette...... Fikk bare beskjed om at det er veldig vanlig med 1 abort og vanlig med to aborter, mens tre er sjeldnere. Vet ikke om jeg tør prøve igjen blir jo så skuffa, Blir jo ganske lett gravid. Har en sønn på tolv fra før.men det hjalp litt denne gangen at jeg ikke hadde gått så lenge som forige gang.
cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 så trist å høre!!! utrolig lei meg på dine vegne! jeg har ei venninne som har vært gjennom akkurat det samme, mistet 2 ganger etter hverandre. men den tredje gangen fikk hun veldig god oppfølging og alt gikk bra hele svangerskapet. ikke gi opp!! klem
melkekua™ Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Så forferdelig tulipana ( Sender deg en stor trøsteklem. Lykke til med videre prøving, håper det sitter en spire snart som klorer seg fast med nebb og klør! klem
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Huff å huff...syns synd på deg nå...*sender over en trøstende klem* Du må ikke gi opp ennå nei..skjønner at du er redd,men du må prøve å trøste deg med at du har fått det til engang før så du klarer det igjen. Jeg å har mistet før både nr 1 og nr 2. Med nr en mistet jeg først å etterpå mistet jeg tvillingen..jaffal det legene tror..men det klaffet til slutt for meg å. det vil det til deg å...ikke gi opp.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hei hei. Jeg sitter med noe av det samme selv. Er utrolig tungt å takle. Jeg vet det, men vi får bare prøve videre og holde motet oppe. Det må jo være begrensninger for hvor mange ganger det kan gå galt. Lykke til videre
tulipana Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2006 Joda, sant nok, men det tærer på psyken dette her. Og det værste er at jeg ikke har vondt ikke blør jeg, må bare vente på brev fra sykehuset om hva som skjer videre nå, håper ikke jeg må gå og vente, ønsker å få utført utskrapning så fort som mulig....noen som har erfaringer med dette....hva skjer nå???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå