Gå til innhold

Flere trøndere her..?

Tristan på vei fikk ei jente:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

OI!! Ja det er blir spennende ja:)

Med nr 1 hos oss gikk det sju mnd å med nr to gikk det nesten tre år.

Så jeg stresser ikke denne gangen jeg heller..tar det som det kommer..å det håper vi at det gjør:)

Når har du ikm da?

Annonse

Jeg hadde ikm på onsdag og begynte å spotte i går.. blør vel for fullt fra i morgen av, så denne pp ble det ikke noe.... har ganske regelmessige og like sykluser, så "lett å følge med"..

Var dere til utredning etc iom at det gikk tre år med andremann eller?

Hvor lenge har dere prøvd nå da? ;=)

ja jeg å har ganske regelmessige sykluser. Kjenner godt når jeg har el å,men det tar bare litt tid hos oss. Var ikke til utredning,men samboeren var å snakka med legen for å sjekke seg å før han rakk det var jeg gravid:)

Vi er i vår 1.pp bare,men man har jo håp og dagdrømmer fordi:) men begynner vi å nærme oss like lang tid som sist så må vi vel kanskje til utredning. Den biologiske kl går jo vettu:)

Trenger ikke å tenke på den klokka jeg da.. men har lyst på barn nå som jeg er ganske ung (les i starten av 20-årene.. he he).. men samboer er jo 30 så han føler litt press fra famile, venner etc..

men det skjer når det skjer.. :)

skal nok følge med deg!! artig når man "merker" seg noen nick og har litt kontakt og følger med hvordan det går... :)

Ja jeg kan skjønne at han kanskje føler seg litt pressa ja..men man må ta ting i sitt eget tempo å når ting føles rett:)

Ja jeg kommer nok til å følge med deg å:)

Morro å se som du sier når man kjenner igjen nick som man har litt kontakt med:)

Trønder her å:)

Vi prøver på nr. 3. Men aner ikke hvor fort jeg kan bli gravid siden jeg nettopp har sluttet med p-piller. Har ikke hatt mens på over 2 år (før forrige svangerskap).

Krysser fingrene for at alle vi trøndere får 2 blå snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...