Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Skal reise bort i helga, men har ferie i tre dager etterpå, så da kan jeg komme sterkere tilbake;0) Skal forresten teste idag... venter og venter på mensen...men ingenting skjer.. Håper på test i posten, ja!!
Gurine og gulla Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 oj, så spennde da. håper testen blir positiv da:) skal x fingrene for deg:) føler du at du er gravid da? mange symtomer? Så heldig du er som skal på tur da. føler du du noen graviditet på meg nå da? 230982 han 040382 takk:) Go tur da:)
Elastica Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Heisann vennen:-) Ha en superfin tur og jeg krysser fingrene for at du får en positiv test!! GOD HELG!! Stooooor klem!!
Surk Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 heia!!! har ei venninne som lurer på om ho blir gravid snart!!! ho 5.4.80 han 14.1.79 har ei jente fra før, blir 2 i april... evt ka kjønn det blir og!! håper eg kan gi ho gode tilbake mld. vi prøver begge å blir gravide no!! ho har forresten eggeløsning no i helga, mest sannsynlig!! klems god helg"!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå