enik Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 heisann!når kan jeg begynne å gi gutten min brødskive?han blir åtte mnd 25 okt.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 begynte rett etter han ble 6 mnd jeg. Han har 2 tenner. Er ikke så veldig glad i det ennå da. Blir 8 mnd den 17
justus Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Vi begynte å gi jenta vår brød da hun var 6 mndr, bare bittesmå biter som hun fikk med skje sammen med fruktmos. I dag er hun 9 mndr og "gomler" i seg en hel skive til frokost.
Kakebakesøte Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har gitt fra hun var 7 mnd fordi hun hadde så og si totalt grøtnekt. Så da begynte jeg med brødbiter til frokost og det elsker hun. Til kvelds har vi holdt på grøten, og nå som hun ikke får grøt så ofte lenger så er det ok igjen Hun blir 8 mnd 14. oktober.
HeleneSinMamma=] Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Begynte ca ved 6 mnd alderen. Dyppet de i vann i begynnelsen til hun ble litt mer vant til det. Nå "gumles" det her også, elsker brødskive med leverpostei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå