Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Er det noen andre enn meg som opplever en helt annen følelse under sex? Får liksom ikke den bra følelsen lengre, er for det meste bare øm.. Føler at det er noe som mangler.. Alt er like kos som vanlig, bare ikke akkurat den biten.. Synes så synd på mannen min, har ikke ville sagt noe til han i tilfelle han blir såret.. Og tenkt om det ikke blir bedre etter fødselen da?? Hjelp....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 kanskje du ikke er våt nok? Glidekrem er noe som hjelper - mange bruker det det siste trimesteret. Hvis det vedvarer burde du aksnkje snakke med han likevel.. Alt er normalt under graviditeten, og det blir sikkert fint igjen etter fødselen og en liten stund.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Nei.. Det har egentlig aldri vært problemet.. Er bare det at det føles så merkelig når han er inni meg.. Som om han treffer et ømt punkt, og så er jeg litt sår rundt om.. Kan det hende det er livmortappen eller noe som er øm??
Mamma til 2 godklomper Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Eg er litt einig, eg föler ikkje heilt det samme, eg tenker altfor mykje paa beibien og greier ikkje konsentrere meg viss den sparker mens me har oss. Eg ogsaa har hatt vondt i livmortappen og det er ein öm fölelse som ikkje har noko med gleden av sex aa gjera. derfor vert det mest kos og kyssing og klemming. mannen min syns det er heilt greitt, heldigvis
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Ååå.. Akkurat sånn jeg også har det.. Så betryggende at det ikke bare er meg:) Tusen takk for svar:)
Hanne og jentungen Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Skriver under på den. Det virker som om de fleste har et bedre sexliv som gravide - ikke vi. Jeg blir skikkelig våt, men slimhinnene er så såre at med det samme han øker tempoet så gjør det faktisk vondt. Viss sexlysten enda er der så finnes det jo løsninger:) Vi har god 'dusjsex':)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå