Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 de er her ca 1 gang i uka,kommer da som regel rett føre leggetid til lillegutt. helt greit altså for da gir hun siste flaska osv. Har sagt til henne at hun gjerne kan komme på dagtid også selv om sambo ikke er hjemme.Tenkte kanskje hun synes det var kjedelig å gå hjemme alene hver dag,men ikke ville komme hit,redd for å mase osv. Også er jo lillegutt i bedre humør på dagen og hun kan ta han med seg ut osv.slik at jeg får gjort litt. Hun er hjemmeværende og bor 15 min herfra. Fikk da til svar"jeg kjeder meg aldri jeg"Ikkeno mer om den saken liksom. Blir litt skuffet jeg da... HUn stiller opp som barnevakt hvis vi spør,men kunne jo tatt litt intiativ selv og da. Jeg bor langt unna mine foreldre så har ikke så mange til å avlaste meg litt. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget,bare få det ut kanskje??
Lilje74 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Kanskje det bare var måten du formulerte spørsmålet ditt på? Om at "hvis hun kjedet seg"... kanskje hun gjerne vil komme hvis du formulerer det som i innlegget ditt her... at ungen er i bedre humør på dagen og at du kunne trengt en time eller to til å få gjort litt...?
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 hva med å invitere henne ut på tur en dag? så kan dere ta en trilletur og inn så hun kan sitte litt i sammen med der på gulvet... da ser hun jo at han er i bedre humør og får god kontakt... kanskje hun da føler at hun bare kan komme når hun har lyst for det var i grunn ganske koselig.... prøv å inkluder henne litt... kanskje hun føler at hun presser seg på eller at dere er litt "fremmende for hverandre". spørr henne om ting, hvordan hun gjorde når hennes barn var små... svigermødre ellllssssskkkeer å fortelle sånne ting og komme med egene erfaringer....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 vi har ellers et veldig godt forhold og kan prate om det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå