Gå til innhold

Til alle som IKKE vil krangle:)

Anbefalte innlegg

Jeg forslår at vi ikke henger oss på disse "krangle"trådene, selv om det er for å evt forsvare noen vi bryr oss om.. dermed kan vi jo håpe at disse krangletrådene fader ut av seg selv? lettere sagt enn gjort, men det er fryktelig trist at det skal være sånn!

Ser at vi tar opp igjen krangler fra i går, og da blir det aldri bedre..

Føler at dette nesten er et farlig emne å ta opp, men det er i beste mening og ingen kritikk til noen. Bare et forslag for at vi skal få det bedre:) Skal ta meg sammen selv og ikke hengemeg på negative diskusjoner.

Heier på konstruktiv tilbakemelding!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6579564-til-alle-som-ikke-vil-krangle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Super gjeng:) jeg setter veldig pris på denne siden. Jeg har mange ting jeg lurer på og er nødt til å stille spørsmål innimellom. Har ikke nevnt denne prøvingen for noen, så har ingen å diskutere det med. Da er det så godt å ha dere her inne.

Samme her.. det er kun meg og kjærsten som vet, så jeg kan jo ikke snakke med noen andre om ting jeg går og lurer på! Og her inne er vi jo alle i samme bås så og si, og vi ønsker alle samme lille tingen..! :)

Og det er godt å vite at uansett vil det være noen her inne som forstår..

Føler meg mye tryggere med dere!

Annonse

Helt enig! :-)

Svarer aldri på diskusjoner herinne, som blir diskusjoner der noen blir såret!

Vi som er inne på disse sidene er veldig mange ulike mennesker!

Alle har vi våre dager da alt ikke er så rosenrødt.

Mange har prøvd i lang, lang tid og kanskje det ser håpløst ut å å bli gravid!

Det er jo drømmen til oss alle herinne, nemlig å bli gravide!

Hormonene våre går i bølgedaler gjennom syklusen også som gjør at vi føler oss oppe i skyene, men også triste og lei oss!

Jeg synest det er viktig å støtte og ta vare på hverandre på denne siden, og tenke på at vi er alle " bare mennesker "

Jeg er en av dem som har kommet inn her etter sommeren og ikke vet hvordan BiM har vært tidligere. Syns det er utrolig mange koselige jenter å treffe her inne! Gøy å følge alle som blir gravide og glede seg sammen med dem!!!

Klart det også vil bli noen triste innlegg her også. Har fått litt inntrykket at selvom de fleste er enige om at vi ikke skal gidde å svare på innlegg som ender med vonde diskusjoner, så er det jo alltid noen som blir provosert og MÅ svare på disse innleggene...

Vet denne diskusjonen er ferdig, men ville bare si min mening...

Ha en UTROLIG god helg alle dere skjønne jenter!!! Nå skal jeg snart på shopping i Trondheim! Gleder meg til en morsom helg med avkobling fra jobb og mas i Oslo!!!

Tilbake mandag go gleder meg til å få oppdatering på hvem som har testet positivt osv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...