Gå til innhold

KIMBY og Cat.68, kan dere være så snill å se nå... Haster litt...

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at Aia, mamman til Ricce har stukket av nå nettopp. Hun pleier ikke å dra fra eieren sin, så han lurer på om hun måtte ut for å finne Ricce. Han er ikke redd for at hun skal komme hjem, han håper vel eller at hun kommer hjem med lille jenta. Men kan dere se om dere kan se Ricce nå? Kan hun ha beveget seg i løpet av det siste døgnet?

Så jeg lurer på om dere kan komme med en liten oppdatering til meg. Jeg vet jeg maser, men det er bare dere som kan hjelpe!!!

Tuuuuusen takk, dere er utrolige!!!

Klem fra

Fortsetter under...

Aia kom tilbake etter tre kvarter. Og hoppet rett opp i fanget til pappa'n sin. Han lurer på om hun har vært der for Rikke og hun skilte lag... Men hun kom altså hjem uten Rikke-jenta.

Men kan dere se om hun var der de skilte lag? Eller tror dere kanskje at hun prøver å finne igjen Rikke på en måte?

Håper dere kan hjelpe mer... Vet jeg maser, men som jeg har sagt tidligere, så er dere vårt eneste håp. Såsant ikke Rikke kan klare å finne veien hjem på egenhånd da...

Klem

Ingen som har tid til meg idag... Eller kanskje dere ikke får frem noe? Om det er tiden som er et problem, så si ifra. For da skal jeg slutte å henvende meg til dere... Blir bare så desperat, og når jeg vet dere kan se henne så må jeg nesten bare mase... Men gi meg et hint om jeg må slutt altså...

Men om dere bare kunne svare på om hun fortsatt lever, så hadde det vært kjempe fint! Og får dere hjulpet meg enda mere, så hadde det vært supert!

Klem igjen fra

hei

jeg har ikke villet svart deg de siste gangene du har spurt...det er på grunn av at jeg føler at tiden renner ut for rikke no..hun er blitt mer mager og hun er sliten...for å va helt ærlig så føler jeg at hun ikke kommer til å klare seg..ser henne enda i samme området der denne mannen så henne

Det er for stort område å gå å lete på... Og om hun er i det området nesten hele tiden, så synes jeg det er rart at ikke noen ser henne... Vi har snakket med alle som bor i nærheten av det røde huset som Cat.68 så og det huset du så med skigard rundt. Vi har gått i ganske stor omkrets rundt der med Aia, og hun reagerte kraftig et par ganger. Men hun kan ikke finne spor videre... Så det kan jo tyde på at sporet ikke er ferskt nok.

Men det er ikke noe vi kan gjøre da... Det er jo helt tragisk... Jeg føler meg helt tom. Men jeg har vel innsett det jeg og. Dumt at vi ikke fikk tatt kontakt med dere tidligere, men det er jo uansett for sent nå...

For det er ikke noe du tror vi bør gjøre? Kan du si hvor hun er nå? Du snakket om en kirke du merket, og den er ca 300m fra den gården som har skigard rundt seg. Og imellom den gården og kirken ligger det en ganske stor stall med mange hester... Men det er vel håpløst å prøve noe mer...

Nei, vi får vel bare se hva tiden bringer...

Klem fra en trist

Annonse

Det skulle jeg virkelig ønske:-) Men det er nok ikke det. Hun er øremerket, og da er det jo ikke noe problem å finne eieren. Og hun er nok ganske så sliten nå, så om noen finner henne ringer de vel politiet med en gang. For da forstår de jo at hun må være veldig savnet... Så det spørs vel om vi må innse at Rikke aldri vil komme hjem igjen. Det er bare så utrolig trist for eieren. Men han har jo to hunder til, så han blir ikke igjen alene. Men det var jo Rikke som skulle være fremtiden for han da. Med tanke på jakt o.s.v.

Men sånt kan skje, og det er jo ufattelig trist. Skulle bare ønske at vi kunne finne henne! Om vi finner henne og hun er død, så er det bedre enn ikke å vite om du skjønner hva jeg mener. Nå tenker vi jo på henne hele tiden, og får kanskje aldri vite om hvordan hun hadde det før livet ebbet ut.

Men det er slik man må prøve å ikke tenke på da.

Men takk for lykkeønskningene!

Klem fra

Jeg har ikke kunnat få frem noe særlig mye mer. Men jeg ser et en love eller et stall kanskje ,et stort stall er det nok. Muligens en rideleir. Det er et rødt stall med buet tak . Taket er grått. Jeg klarer ikke å få frem om hun er i live eller ikke. Men jeg får frem denne ene bilden Siden du snakket om en stall synes jeg dere bør sjekke dt ut. Lykke til.

jeg er ikke istand til dette egentlig for tiden. Det skjer for mye rundt meg nå på privat plan til at jeg får benyttet mine evner. Er så kjempelei meg for det.!!!

Takk for svar igjen. Vi har snakket med flere av de som er i den stallen, og de har hengt opp etterlysningsplakaten med bildet. Så om hun kommer dit ringer de meg. Eieren har vært noen turer i området, men det er for stort... Så vi har vel kommet dit av vi må bare vente å se. Og håpe på det beste. Det sprøs vel om hun lever lenger også... Stakkars lille jenta!

Men det er jo slik som kan skje noen ganger, og det er jo lite vi kan få gjort. Men dere har virkelig bidratt med mye hjelp, og det er jeg evig takknemmlig for. Bare så synd at det ikke endte godt:-(

Håper det går bra med deg og dine. Du har nå litt å slite med der, så du får spare på kreftene dine til de:-) Lykke til iallefall!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...