Utlandet Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Nå ser jeg bare fremover tante kom i dag så om 5 dager begynner jeg på spröytene!På privat klinikken som vi var på så fekk vi besjed at det ikke var noen vits å stresse hjemme mer,var litt lite svömmere!Alderen min hadde også litt å si,men så fekk jeg besjeden etterpå med icsi så lyktes det 70% å bli gravide!Så på under en måned så blir jeg med en liten spire visst alt lykkes.Nå begynner jeg å merke at jeg bare går å gleder meg til å sette i gang å kansje neste mnd se posetivt på gravidtesten.Me har bestemt at neste sommer skal vi gifte oss å det sa jeg til den skjönne legen me hadde, å da sa hun dere får slå barnedåpen i sammen!Så kansje det blir slik neste sommer me må jo ha lov å drömme og håpe.Lykke til alle dere andre og!!! Klem og ha en fine helg...
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Så deilig ! Ønsker dere lykke til med den spennende tiden dere har fremover. Tenk positive tanker , så skal du se belønningen blir fin... Lykke til ! Klem fra
Utlandet Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk til deg!Er bare så glad for at jeg har fått hjelp her,har prövt i 4 år på å bli gravid 2av de i Norge.Föler bare at jeg ikke ble hört i på når jeg bodde i Norge!Gjekk inn å ut til legen fekk besjed jeg hadde en vannsyste men den skulle ikke ha noe å si det var bare å forsette.Så flyttet jeg til Finland i sammen med min samboer,håpet alt skulle bli bedre.Så i april i år fant me ut at me ville snakke med en lege her å det er det smarteste jeg har gjort.Under unnersökelsen fant han en cyste som han mente jeg måtte få fjernet fortes mulig.Så var det inn på sykehuset her å se på det samme å så var det rett på oprasjonsbordet,cysten de fjernet fra eggstokken var som ett barnehode å den burde värt fjernet for mange år siden.Det viste seg at jeg fekk den etter födselen til yngste mann.Så her ristet de på hodet at jeg hadde gått i alle de årene med cysten å värt dårlig hadde mye smerter som jeg forbant med el og tr.Men nå er jeg som ny å håper at alt ordner seg.Önsker deg også lykke til å håper du snart får en spire.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå