Gå til innhold

Lite oppmerksomhet fra svigerfamilie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så skuffa på min samboer sine vegne. Familien hans bor i Bergensområdet, mens vi bor i Oslo. Han har 2 søsken, og de har også samboere og barn. Nå hadde vi dåp, og av de var det var kun den ene søsteren hans som kom. Samboeren min unskylder det med at de har dårlig råd, men det er ikke så ille med de. De har råd til andre ting. Vi er jo alltid over i deres barnedåper.

I tillegg mener jeg det de vanlig å sende gave i barnedåp dersom man ikke kan komme (som i bryllup). Det gjorde de ikke, og vi fkk heller ikke noen oppmerksomhet av ene broren da jenta vår ble født. Det er ikke snakk om at jeg vil ha store gaver, men en liten ting til 50-100 kr har vel alle råd til, og hvis ikke, send et kort i hvertfall.

Er det jeg som venter for mye? Blir litt irritert av dette jeg. Alt går jo bare en vei her. Vi gir gaver og drar til de, men får ingen oppmerksomhet tilbae.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skjønner godt at du reagerer..vi har det ikke på¨helt samme måte,men her er problemet at svigermor og hennes familie(de er skilt) aldri besøker oss..snuppa er 5 mnd..og hun har vært her 3 ganger... oh hun bor ca 20 min fra oss...vi må alltid dra å besøke dem, mens både mine foreldre og faren hans og hans familie kommer hit... han sier det er så stress for moren å kjøre hit, så sier jeg at det er akkurat like langt for oss å kjøre dit, og i tillegg så har vi en liten baby med... men det skjønner han ikke....blir så irritert altså..hun har aldri vært med å badet henne,gått tur med henne osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...