lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Sånn var dagen min i går. Startet med uvanlig vondt i ryggen på jobben og fulgte deretter opp med kjempesmerter i magen og blødninger. Sambo kjørte meg rett ned på legevakta der de undersøkte meg. Legen var usikker på om det var en SA, men utifra omstendighetene fryktet hun det. Jeg blødde ennå ikke for fulle sluser når jeg var der. Fikk heldigvis time på Ullevål samme kvelden for prøver og invendeig UL. Halvparten av fosteret var allerede ute Ble sendt hjem med streng beskjed om å slappe av og ta helgen med ro, før jeg igjen skal opp dit på mandag og sjekke igjen. Må være sikre på at alt kommer ut. Dette er nå min 3. SA og jeg skjønner ikke hvorfor det alltid blir sånn. Vi blir jo gravide, alt går fin fint, så nærmer vi oss uke 5-6 og alt går galt. Er så ute av meg at tårene bare triller her. Vi hadde virkelig gledet oss til denne lille. men som sambo sa: vi får bare prøve igjen neste mnd. De tar vel kanskje dette særiøst snart og tilbyr oss hjelp eller undersøker om det er en grunn. For det har jo ennå ikke legene gjort. Selv om jeg maser. Det er vanlig å ha en SA sier de alle. Men jeg har jo hatt 3 stk nå de siste mnd jo!! Det kunne jo også være normalt sier dem da. Ikke vet jeg. Får vel snakke med fastlegen min først.. Da hører jeg vel til her igjen. Hvordan har det forresten gått med dere prøvere?
**Håper** Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Ååååå, kjære Linda. Dette var vondt å lese. Stakkars deg. Dette skjønner jeg er forferdelig. Har ikke ord jeg nå. Bare håper det kommer til å gå bra med deg og at du vil lykkes igjen. Stor klem fra meg til deg.
melkekua™ Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Så forferdelig Linda... ( Jeg er uten ord! Vet ikke hva jeg kan si for å trøste, men du skal vite at jeg/vi er her for deg. Jeg mener at når man har hatt 3 SA så skal man få tett oppfølging når man blir gravid igjen. Stå på krava! Sender deg en stoooor trøsteklem
kokosyklus Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Kjøre deg!! det er ingenting jeg kan si for å gjøre dette bedre eller oppmuntre deg noe særlig nå! Håper det klaffer snart og at du og kjærsten støtter hverandre:) I mellomtiden kan du komme hit inn og blåse ut av deg all frustrasjon:) Stor stor stooor klem!!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 uff uff uff.. Så trist Linda! 3 sa på kort tid kan vel ikke være så vanlig som de sier.? Håper dere får utredning av noe slag. Må jo være forferdelig vondt at dette skjer igjen og igjen. Sender en goood klem til dere!! Er i min første pp og alt er nytt og spennende. Håper å bli gravid før jul iallefall.
attpåklatt!! Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Uffda... ikke god lesing dette! Håper det ordner seg til slutt... mange klemmer til deg! Har ikke så mange ord... men vi skal til vare på degher inne igjen!!! *trøste trøste*
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Uff.. så vondt å lese.. Skulle ønske du ikke hadde det sånn. Jeg håper spiren din kommer snart, og at alt går vel! Selv venter jeg på den store testen mandag morgen... Mange godtanker til deg!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Nei!!! Jeg syns ikke 3 sa på rad (så og si) høres normalt ut, selv om jeg har jo skjønt at det er "vanlig" ¨å oppleve jaffal 1... Stå på krava (når du kommer deg litt) - evt får en second opinion fra en annen lege? Sender deg mange trøsteklemmer *********************
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk for støtten jenter. Det kommer skikkelig godt med. Bare trasker rundt i min egen lille boble er hjemme nå. Får vel bare ha en sånn dag og loce litt rundt i skosåla. Vi blir prøvere igjen så fort vi får klarsignal av legen. Og da skal han virkelig få lov til å følge opp og ta ting sriøst. Skal høre med Ullevål på mandag om det er noen utredning man kan få, eller om det ikke er noe å gjøre med. Tror jeg går å legger meg i badekaret med glovarmt vann jeg. Hjelper på magen og ryggen Takk for at dere orker å høre på sytinga mi Ha en kjempeflott dag alle sammen
cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 forferdelig trist. vet ikke hva jeg skal si, men sender deg mange, varme klemmer. og si klart i fra at du skal ha god oppfølging neste gang! krysser fingre for at alt skal gå bra!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk Vet ikke hva jeg skulle gjort uten forumene her inne. smile. Hadde ikke unnet min verste fiende engang dette her. Men hardt som det høres ut, livet må gå videre. Nå er vi prøvere igjen, og får håpe at det klaffer fort. Hadde vært utrolig deilig å kunne gi familien en "baby" i julegave. Håper jeg kommer meg over de tre første mnd. Eller de 6 første ukene for den saks skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå