lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Sånn var dagen min i går. Startet med uvanlig vondt i ryggen på jobben og fulgte deretter opp med kjempesmerter i magen og blødninger. Sambo kjørte meg rett ned på legevakta der de undersøkte meg. Legen var usikker på om det var en SA, men utifra omstendighetene fryktet hun det. Jeg blødde ennå ikke for fulle sluser når jeg var der. Fikk heldigvis time på Ullevål samme kvelden for prøver og invendeig UL. Halvparten av fosteret var allerede ute Ble sendt hjem med streng beskjed om å slappe av og ta helgen med ro, før jeg igjen skal opp dit på mandag og sjekke igjen. Må være sikre på at alt kommer ut. Dette er nå min 3. SA og jeg skjønner ikke hvorfor det alltid blir sånn. Vi blir jo gravide, alt går fin fint, så nærmer vi oss uke 5-6 og alt går galt. Er så ute av meg at tårene bare triller her. Vi hadde virkelig gledet oss til denne lille. men som sambo sa: vi får bare prøve igjen neste mnd. De tar vel kanskje dette særiøst snart og tilbyr oss hjelp eller undersøker om det er en grunn. For det har jo ennå ikke legene gjort. Selv om jeg maser. Det er vanlig å ha en SA sier de alle. Men jeg har jo hatt 3 stk nå de siste mnd jo!! Det kunne jo også være normalt sier dem da. Ikke vet jeg. Får vel snakke med fastlegen min først.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6579292-smerter-bl%C3%B8dninger-legevakten-og-ullev%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsjokolade Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei kjære deg! Må bare si at jeg syntes så uendelig synd på deg. Er selv gravid for tredje gang etter to maer det siste året. En iuke 11 og en i uke 10. Er selvfølgelig livredd for at det skal skje igjen. Håper at du får en utredning og får vite fort hvorfor det går så galt hver gang slik at dere får satt igang med tiltak. Jeg har selv fått albyl e (blodfortynnende) og crinone(progesteron gel) som kanskje kan hjelpe meg. Håper du har noen der sammen med deg nå som du har det så fælt, stor klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6579292-smerter-bl%C3%B8dninger-legevakten-og-ullev%C3%A5l/#findComment-6579536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Uff så trist!!!!!!!! Nå synes jeg du har opplevd nok vondt! Det er vel vanlig at man blir ekstra tett fulgt opp dersom man har hatt 3 SA så jeg håper at det også er tilfelle for deg neste gang. Vet ikke hva jeg skal si for å trøste deg, men sender deg i alle fall en stor trøsteklem:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6579292-smerter-bl%C3%B8dninger-legevakten-og-ullev%C3%A5l/#findComment-6580190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå