Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er du på den siden? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morromedunga Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå begynner snuppa å bli litt utålmodig her, må ned å mate henne tror jeg. Et lite matvrak..Har du lagt ut noen bilder her? Spent på hvordan Sindre ser ut nå:-) Alt bra mellom Linnea og han? Ikke sjalu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morromedunga Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Linnea er ikke sjalu i det hele tatt!!:)bare veldig stolt!!Sindre sover akkurat nå,så jeg prøver å gjøre litt samtidig!det er derfor jeg ikke svarer med en gang!!ellers har vi det bare bra!skal døpes den 22.10,så vi har litt bedre tid,men jobber litt med å finne ut hve vi skal servere!:)går det bra mellom sofie og emma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Går heldigvis kjempe bra mellom de, skal stryke og kose på babyen hele tida. Hender hun blir litt sint hvis hun vil at jeg skal leke med henne, og så ammer jeg, men da er det meg hun blir sinna på, ikke Sofie. Vi blir 40stk i dåpen, så blir en del mat å lage og mye kaker. Har leid lokale, så må pynte det om morgenen før kirka, stress:-( Er det flere kjente som har fått barn i det siste da? Lene-Therese eller Cathinka? husker ikke hvordan man skriver navnet.. :-( Foreløpig er det bare meg av Ida, Iselin og Catherine som har fått, venter bare på at de skal komme etter:-) Jeg har fått en fetter da, han ble født to uker før Sofie. Så da har endelig Johnny blitt pappa:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morromedunga Skrevet 6. oktober 2006 #6 Del Skrevet 6. oktober 2006 oi det var mange!vi blir heldigvis bare 13,den nærmeste familien som kunne komme! lene th har to stykker, og jeg tror ikke hun skal ha flere!cathinka venter nr to i midten av november og sunna venter sin første i begynnelsen av november!:)har ida,iselin og cathrine fått??hva og når?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #7 Del Skrevet 6. oktober 2006 Så koselig da, nå har vel snart alle fra de i klassen på ungdomsskolen fått snart da! Ida, Iselin og Cath har ikke fått enda mente jeg, er bare jeg som har fått av oss 4 foreløpig:-) Nå skal vi over til naboen på besøk, blir koselig. Skal logge meg på smn en dag, er ikke der så ofte. Ha en fin helg! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morromedunga Skrevet 9. oktober 2006 #8 Del Skrevet 9. oktober 2006 hei hei!! sorry det var bare jeg som ikke leste godt nok på spørsmålet!!ja snart har vel alle jentene fått barn,men det skorter på gutta tror jeg!!:)dåpen gikk bra eller!begynner å forberede den nå!har fortsatt to uker på meg!!kos deg videre i dag, vi snakkes:)!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #9 Del Skrevet 9. oktober 2006 Dåpen gikk fint, men var slitsomt med så mange gjester. Sofie ble stresset, så hun ville ikke spise eller sove før vi kom hjem stakar. Har kommet inn på helsesekretær studie, så skal begynne i ferbuar, studere om kvelden i et år da. Så da behøver jeg bare jobbe i skobutikken et halvt år etter permisjonen så kan jeg søke vanlige jobber, deilig. Ha en flott dag, vi har sovet til 10 både jeg, Emma og Sofie, slitne etter i går alle sammen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morromedunga Skrevet 9. oktober 2006 #10 Del Skrevet 9. oktober 2006 guri malla hvordan får du det til??sindre var våken kl 4 i natt!han bæsjer bare 1 gang i uka ca, og det var klokken 5 i dag tidlig,før det lå han bare å surva!!gjesp................men skal prøve å sove seinere!!godt at dåpen gikk bra da,til tross for lit spising,var sikkert for mye å se på for lille sofie!er emma i barnehage når du går hjemme?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #11 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei, Emma har permisjon fra barnehagen fram til 1/11, hun har da vært hjemme med med i 4 måneder. Ganske stress med to små hjemme, men Sofie sover mye mer enn Emma gjorde, så det har gått bra. Men, føler hun trenger litt kontakt med andre barn, og jeg med andre voksne, så da begynner hun igjen den 1. Skal bli litt godt å komme meg ut, trene litt på dagen og trille turer. Du har vel gått ned alt etter fødselen du? La nesten ikke på deg heldiggrisen:-) Jeg la på meg 18kg, veier nå 72kg, alt for mye siden jeg bare er 160 høy..Har minst 10kg igjen, men har stått stille på vekta i to måneder nå...argh... Hvordan sover Sindre og Linnea vanligvis? Emma legger seg 20, sover da til 8-9. Sofie legger seg ikke før 23, sover da til 10-11. Ha en fin kveld, skal legge Speedy Gonzales nå... (Emma) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morromedunga Skrevet 9. oktober 2006 #12 Del Skrevet 9. oktober 2006 la ikke på meg så mye nei,bare 6 kilo,men har forsatt mye igen etter Linnea!Alt etter sindre er borte!Går tur hver dag,og prøver å være flink,men det tar nå litt tid da!! Sindre sovner ca 20.00,og sover til ca 02.00,matpause,og sover videre til 6-7,i dag var han våken 4 siden han fant ut at han måtte bæsje!gjør bare det en gang i uka!!linnea slokner ca 19.00-1930,og sover til som regel til klokken 7!så vi har som regel kvelden for oss selv,og det er litt godt!!!:)men på dagen sover sindre mye enda,gjerne 2-3 timer i strekk!han er en ekte gutt,glad i mat og sove!!!!:)hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #13 Del Skrevet 10. oktober 2006 Har vært å fått pass til Sofie i dag, huska ikke det var så mye slit da Emma skulle ha pass, men da er det gjort iallfall. Skal i kirka etterpå, Emma er med i barnegruppe der som møtes hver tirsdag. De synger i en halv time barnesanger og leker en halv time, er fra 0-3 år den gruppa hun går på. Bare Emma begynner i barnehagen igjen skal jeg trene tre dager i uke 10.30, det blir deilig å få rørt litt på meg. Vi skal gifte oss i mai, vil gjerne komme ned i vekt til da. Håper jeg får mensen snart, det pleier å hjelpe! Har dere noen gifteplaner enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morromedunga Skrevet 10. oktober 2006 #14 Del Skrevet 10. oktober 2006 skal dere ut å reise?så morro at dere skal gifte dere!det var koselig å høre!er ¨så koselig å høre at gamle klassekamerater skal gifte seg!da begynner vi å bli voksne!tror de fleste jentene har fått barn nå!!:)når i mai skal du gifte deg da og hvor?skjønner at du vil tilbake til startvekta di da!!!nei,vi skal nok ikke gifte oss med det første!får ikke med meg karl-inge på det enda!så da får jeg bare vente på ham da!!!tar liksom ikke denne treninga på alvor jeg,må vel begynne med deg!!noen råd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2006 #15 Del Skrevet 10. oktober 2006 Skal gifte oss 5 mai, blir i Jessheim kirke, ville samme sted som jeg konfirmerte meg. Jeg har ikke begynt å trene enda da, tar tid bare det å komme meg dit.. Var flink en uke med ikke å spise godteri, men det varte bare en uke...Spiser godteri og brus hver dag, kanskje ikke så rart jeg ikke går ned...hehe... Vi skal til London i november med Lasse og samboeren hans, det blir koselig. Vi har vært der en gang før, men de har aldri vært der, så de gleder seg masse. Skal bare være fra lørdag til tirsdag morgen. Jeg har mailadr [email protected] hvis du heller vil sende noen mail? Ha en fin kveld, jeg skal bade snuppene nå, prøve å få iallfall hun eldste i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #16 Del Skrevet 10. oktober 2006 ops..kom nær anonymknappen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morromedunga Skrevet 10. oktober 2006 #17 Del Skrevet 10. oktober 2006 så koselig da!!!dere må kose dere masse i london, skjer mye artig der!!!skal legge sindre nå,han er utslitt!!:)skal heller sende mail!!er kanskje litt tryggere?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå