Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 for tidlig? alder eller tidspunkt?! vår gutt er bare halvannen måned og legger seg før 20 hver kveld. synes det er herlig jeg, å ha kveldene!
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 oki..jeg også syns det er deilig å ha kveldene, og leggingen går bra..tenkte på tidspunktet i forhold til alder...vurderer å gå over til 20.30...jeg går tidligere og tidligere..hun sovner helt greit, men om hun legges så tidlig våkner hun 1 gang om morgenen (5) men da sovner hun greit igjen..i dag sto vi opp 10.15
soria moria og nurket Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Min lille på 3 mnd legges ca 1930. Da er hun stuptrøtt. Dessuten er det deilig med voksenkveld Vi var redde for at hun skulle begynne å våkne veldig tidlig når vi la henne såpass tidlig på kvelden, men det har egentlig bare ført til at hun har sovet lengre. Merkelig, men hun trenger det tydeligvis.
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 ok...da er det mer sent jeg legger henne i forhold hehe...kanskje jeg burde gå litt tidligere, for hun her er også stuptrøtt nårklokken 19 nermer seg...når skal dere begynne å legge de på eget rom?
soria moria og nurket Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Her har hun ligget på eget rom siden vi kom hjem fra sykehuset, altså 1 dag gammel Vi har soverom vegg-i-vegg da, så vi hører henne godt, men allikevel tror jeg at dette har ført til bedre nattesøvn for både liten og stor hos oss. Det viktigste er jo at man gjør det man føler er riktig for seg og sine!
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2006 var urolig for at jeg ikek skulle høre vesla mi om jeg lå i et annet rom... men jeg har noenganger gått i søvne og lagt meg på soffaen i stua, og allikevel våknet til lyder fra henne...vurderer å legge henne i eget ganske snart..
**Bettan** Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Dattra mi leggerv seg for natten kl 22 men hun sover vel fra va 20 og så får hun mat kl 22 og sover til 09-10 på morran! Deilig! Hun er tre mnd!
soria moria og nurket Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for ikke å våkne av lydene hennes. Her våkner jeg av til og med av at hun suger på totten:) Pappa'n sover derimot på sitt grønne øre. Lykke til da!
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2006 hørtes deilig ut..sånn er det her også (nesten) hun våkner tidlig for mat, men sovner greit igjen..og når vi står opp..skal hun ha morgenhvil etter mat hehe..da sover hun et par timer =) kjempe deilig..gruer meg til det er over hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå