Gullklompane mine Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 vinterdress til babyen? Kjøper dere den mye for stor? Snuppa bruker 68 nå, og kommer nok til å vokse litt i løpet av vinteren. Det er så vanskelig å vite hvilken str jeg skal kjøpe. Hvor selger de gode og ikke så veldig dyre vinterdresser? Noen med erfaring her?
WP-TLogPeanut Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 snuppa mi bruker også 68 nå. Hun er 7 mnd , og kommer sikkert til å vokse en del hun og i løpet av vinteren. Men hun er jo lita enda,og kommer ikke til å være så mye ute.. Så vi kjøpte dress i 74, på H&M til 249,- Vet ikke om den er "bra" liksom da,ikke prøvd den enda
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 de har noen kjempe tøffe på www.petite-pomme.com under merket: ticket to heaven. de koster 399,- og de sender det som gave og du trenger ikke betale toll. men må handle for et visst beløp for å slippe porto, men det er ikke noe problem, myyyyyye fint...!!!!
mai mammaen til to Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 jeg kjøpte på barnas butiqe...husker ikke helt merke...clue?sue? ett eller annet i allefall.... den er rosa og med en bamse på..kjøpte matchene lue..skal kjøpe tøfler og...hun brukte den i går da vi var ute og gikk og hun ville i bære selen..den er kjempe fin og myk og god..jeg kjøpte den for en mnd siden...den er i strl 68..så den holder nok ikke hele vinteren..men vil ikke at hun skal ha en hun svømmer i nå bare fordi den skal passe hele vinteren..så jeg kjøper heller en ny hvis den blir for liten..kostet 299..er jo ikke all verden..
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 SKal ikke kjøpe vinter dress vi... Bare en god jakke. Har voksipose i vogna og i bilstolen tenker jeg å tulle ett godt teppe rundt bena, som vi bare tar av når det er varmt nok i bilen og legger på igjen når vi skal ut av bilen. Ser ikke helt behovet for en vinterdress:) Noen som vil overbevise meg om at vi trenger?
Traveltobarnsmor! Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 men hva hvis de begynner å krabbe? Min er 7 mnd ( bruker str 74 no)og åler framover nå, og kommer seg opp i krabbestilling og gynger... da kan det vel være greit med vanntett vinterdress??hvis han skal få lært seg å krabbe/gå i løpet av vinteren?
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Henger meg på her.. Første gang inne på småtroll.. Jeg kjøpte også dressen på H&M. Kjøpte i str 80 jeg da.. Kanskje den blir for stor..hmm.. Kjøpte billig i år, siden det ikke er sikkert hun er såå mye ute i snøen.. Men blir den for våt, får jeg heller kjøpe noe annet i løpet av vinteren.. Skal kjøpe reima dress til henne til våren, da er det halv pris.
Nr.2imai08 Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har kjøpt en dress fra Color Kids og en fra Kappahl, begge i str 74 til jenta mi på 9 mnd. Nå bruker hun 68-74, men dressene er nokså store og skal hun få beveget seg litt så kjøpte jeg dem i 74. Dressene betalte jeg henholdsvis 399,- og 298,-.
Hilde85 Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg kjøpte den på h&m til 249,-. Det var den jeg fant ut var best av de jeg så på. Men så har ikke vi det store utvalget der hvor vi bor da.... hehe... Helt grei dress synes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå