Hermelina Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/450427 Har designet den helt selv!! ¤stolt¤ Kan si jeg fikk en del blikk når jeg gikk over Blindern her igår og når jeg skulle på toget!! hihi...
Simen og Julie Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 hehehe... så stili... vil oxo ha... hvor har du fått tak i en sån henne?
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hihihi, dn var tøff :-)
MM med spire Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Så flink du er.... ) Morsomt å ha noe ikke alle andre har
Hermelina Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, jeg synes den er knalltøff selv! : ) Litt ubevisst egentlig valgte jeg neonfarge på trykket, så den synes godt! Men er jo kjekt å varsle litt om at man kommer og, eller? : D Bestilte den på nett www.spreadshirt.net Det er ulike typer trøyer og alt mulig der, og de har masse motiver og trykk, og så kan man velge teksten selv. Genialt! Alle som har sett den synes den er råfestlig : ) ¤stolt¤ : )
popkind Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Kjempekul ! ! ! ! ! Kreativ du!!! Du kom ikke på onsdag forresten??????????? Klem
Hermelina Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, passet litt dårlig sånn midt på dagen. Prøver å plukke opp igjen masteroppgaven etter eksamensperioden. Og nå skal jeg bort for å gjøre intervjuer i 2 uker, men etter det er jeg klar for treff igjen! Skal bli artig å se igjen hvordan dere andre har vokst! : )
mira05¤mammaen til Ingeborg¤ Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Så kul!! Har vært inne på den siden nå, men er nok litt for dum.. Hva heter den typen genser? Hvordan gikk du fram? Jeg vil også!!
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 den var kjempe tøff da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå