kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hei dere! Jeg vil bare si hei til dere og si at jeg håper dere har det bra! Jeg tar meg litt pause herfra igjen, er inne inneimellom for å se hva som skjer, men merker at jeg ikke vil engasjere meg så mye i diskusjoner, for da blir jeg bare så stressa igjen. Jeg er så utrolig lei av dette babylagingsstyret, og det nå som jeg skal i gang med AIH.. Det er bare noe i meg som protesterer mot å hoppe på karusellen igjen etter en god pausemnd. Så da tenker jeg at frem til AIH-forsøket som vel blir om ca en mnd, skal starte på Pergo på neste mens, skal jeg prøve å virkelig ha en god, forlenget pause fra å prøve å bli gravid. Jeg og kjæresten min har det så bra sammen, sexlivet har blomstret og nådd høyder vi ikke har vært på på leenge (litt privat, sorry), vi er så forelska om dagen, dette må vi bare nyte litt til.. Men jeg tenker jo spesielt på dere to da! Det er rart med det, men jeg syns jo at jeg kjenner dere litt:) Så jeg håper at alt er vel og at dere er ved godt mot. Det blir spennende for oss alle 3 å se hva som skjer fremover nå som vi får hjelp ved assistert befrukting alle sammen. Ha en god helg! Klem fra
susse Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hei vennen! Du også står mitt hjerte veldig nært. Og det er litt rart å føle det slik for en man aldri har sett eller snakket med. Men jeg føler at jeg kjenner deg og du har vært her for meg når det har stormet som verst og det er jeg enormt glad for! Vi skal som sagt inn til startsamtale på riksen 17.okt og når mensen kommer igjen da starter vi opp med medisinering i forhold til AIH. Vi har fått tilbud om dette siden det fortsatt er litt ventetid på prøverør. Men de sa samtidig at det kan være at de rekker å sette oss i gang med prøverør i des hvis ikke AIH sitter. Er det pergo i forhold til AIH du skal starte på neste mens og når forventer du den? Det er så gøy og spennende at vi gjør dette nesten samtidig! Så utrolig koselig at dere har blomstret litt som par i det siste. Man trenger slike perioder med alt det vi går igjennom. Stor klem
krysser fingre og tær! Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Så hyggelig å høre fra deg!! Jeg har tenkt mye på deg og sett etter innlegg fra deg, men da jeg ikke har sett noe,regna jeg vel med at du tok deg litt pause herifra. Så fantastisk fint å høre at forholdet deres sprudler!! Etter alle nedturer og all motstand er det utrolig viktig å bevare det mest grunnleggende, nettopp forholdet.Dere har vært flinke til å prioritere og invistere i hverandre og nå får dere belønningen. Ta deg en pause fra alt som ikke gjør deg godt, inkludert fra bim og fortsett med forelskelsen. (Men du er prgramforplikta til å informere oss om det skulle skje noe spesielt altså!!!) Forrige helg hadde jeg en vanvittig reaksjon der jeg gråt i flere døgn og ikke orka å gå utenfor døra. Jeg fikk mensen og var alene hjemme, og mye innestengt og oppspart frustrasjon og sorg fikk utløp på samme tid. Det var forferdelig vondt og skremmende å merke at dette prosjektet gjør så mye med en. Nå har jeg kommet meg litt opp igjen og vet at vi må fokusere på andre ting i livet enn babylaging. Nå har også du inspirert meg til å satse litt ekstra på forholdet, så fra i kveld skal jeg legge alle kluter til! Samboeren kommer hjem om noen timer og da skal vi ha en uke ferie, så mulighetene for å fokusere på hverandre er absolutt tilstede.Hadde i grunn vært veldig fint med en opptur i sexlivet også, for nå er det så å si utenkelig med en hyrdesstund utenom el. Ta deg en god pause herifra og fortsett det gode liv! Jeg skal ta meg en ukes pause, så får vi se om det motiverer til videre pausing. Jeg har nok ikke godt av å være her inne daglig jeg heller... Glad for å ha blitt kjent med deg og håper du får ei fin tid framover med gode resultater! Mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå