Gå til innhold

Nå er jeg litt deppa!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 7+0 uker på vei, men tror det stopper der...

Har blødninger og tror nok at det er en SA!!!

Hadde en i august også:(

(skal oppdatere dere etter legebesøket i dag)

Så jeg forlater sikkert maiklubben i dag, men håper på juni eller juli klubben....

Lykke til med dere andre!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6578910-n%C3%A5-er-jeg-litt-deppa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært hos legen.

Og hun kunne ikke si stort. Men hun tok en GU på meg,og det eneste hun fant ut var at tappen var lukket.

Men hun sykemeldte meg i dag og på mandag, og gav meg henvisning til en gynokolog som har innvendig UL.

Så da må jeg vente helt til mandag for å få svar.

Det er helt FORFERDELIG å ikke vite noe som helst....

Stakkar deg. Jeg har hatt et nesten likt døgn, begynte med blødninger på onsdag, var hos legen i går. Hun sa at tappen ikke var lukket, og sa at jeg måtte forberede meg på en SA siden det var mest sannsynlig. Jeg gråt og gråt i går og var helt knekt. Gruet meg masse til i dag. Var på innvendig UL i dag, og fikk se et bankende hjerte!!! I tillegg sa legen at eggstokkene var fine,og livmorhalsen var lang og lukket.

Så det er håp :) Ikke gi opp!!! Gå ut og gjør noe som du blir glad av :)

Sender masse oppmuntrende trøsteklemmer!!!

Vet jo at det er håp,men ikke lett når jeg vet at en SA er mulig siden har hatt en før.

Skal få besøk av en venninne i morgen kveld, så ska vi skravle og se film!!! Hun er den godeste venninnen ever!!!

Og i kveld tenkte jeg at vi(jeg og samboeren) kunne gå ut å spise på kina'en...

Har du ømme bryst, og er de like ømme hele tiden??

Annonse

Huff, nei, det er ikke lett å tenke positive tanker... Jeg håper du får like gode nyheter som meg jeg...

Jeg har forresten veldig ømme bryst. Har nesten blitt værre den siste uka. Merker det mest på morgenen når jeg står opp. Da har de jo ligget i fritt fall hele natten! Også er brystvortene såre på kvelden pga klemming i bh´en. He he, det skal ikke være enkelt. Det kjennes ut som om jeg er støl i puppene hele dagen.

Jeg har hat to blødninger men var og hadde ul på mandag og det var enda at et levende lite foster. Jeg fikk beskjed av legen min før jeg tok ul at det var posetivt at jeg enda hadde ømme bryster og at jeg var kvalm. Jeg følte meg liksom enda gravid. Så det trenger ikke å bety noe for deg. Jeg håper du får et posetivt svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...