Surfern Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Vil få nr 2 i juni. Datteren min er da 1år og 8 mnd. Vil jeg trenge søskenvogn? Andre som har barn med det mellomrommet som vil dele vogn erfaringer??
Larviksjenta. nr4? Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 datteren min sov i vognen på dagen enda når hun var på den alderen. og hun orket ikek gå så veldig langt av gangen, så hadde jeg hatt med så kort mellomrom hadde vi trengt det i hvertfall.. men det kommer jo helt ann på fra barn til barn.. sover hun ikke noe i vognen, er det jo sikkert greit med et sånt søskensete oppå også.
meny Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Vi får nr 2 i februar og får da 21 mnd mellom våre, og her blir det søskenvogn helt klart. Selvom den kanskje ikke blir brukt mer enn et drøyt år ser jeg at vi vil trenge det. Har sett en stund etter den perfekte vogna, men den er jammen ikke enkel å finne!!! Ser ut til at vi går for Babytravel da den har hardbag som vender mot mor mens storebror kan sitte andre veien og følge med. Denne har dessuten svingbare forhjul som jeg bare MÅ ha ;o) og separate kalesjer sånn at vognen blir helt delt på en måte. Får den ikke i Norge så besteforeldrene som bor på Østlandet kjøper den i Sverige (www.babyproffsen.se).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå