Gå til innhold

Oktober: Modningsakupunktur


lita jente i magen

Anbefalte innlegg

Var hos jordmor i går... Hodet var festet og langt nedi bekkenet... Har sovet veldig dårlig i det siste... Hun ville da prøve å sette akupunktur på meg sånn at jeg skulle få sove bedre... Hun satte samtidig "modningsnåler" på meg... I natt sov jeg i ett fra klokken halv tolv til kl seks før jeg måtte opp (på do selvfølgelig!) Så nå håper jeg at modningsnålene virker like bra!:-) Noen som har erfaring med akupunktur før og under fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går også til modningsakupunktur. Hodet er festet og langt nede, men mormunnen er ikke myk eller åpen enda. Har en uke igjen til termin, men håper det skjer snart... Kan som du skjønner ikke vise til resultater enda, men som sagt snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende.. jeg skal prøve på onsdag, så har ikke erfaring enda, men håper det kan hjelpe litt:) er lite gira på å gå overtid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått tre ganger nå. Var andre gang på tirsdag, da sjekka jordmor modning av livmorhalsen, der det var 1 cm åpning, og hodet var ikkje festa. Så hadde eg ny tid på fredag, då sjekka ho igjen - 3 cm åpning og hodet festa:) Så dette har eg tru på skal gjere underverker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...