Gå til innhold

Nå har jeg laget med et "sparekrus"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Laget meg en sparebøsse som jeg skal putte på penger på. Hive på det jeg har av mynt og kanskje av og til litt større penger. Disse pengene skal jeg bruke til fornyelse av meg selv(frisør og hudpleie) samt fornye garderoben min noen mnd etter fødselen. Er jo 5 mnd til så det kan jo bli en del penger til den tid. Å så merker jeg ikke stort av at pengene forsvinner, side jeg bare putter på småmynt og litt større penger i ny og ned.

God ide eller? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempesmart. Tror jeg skal gjøre det samme. Litt småpenger her og der merker en jo ikke. De store pengene:) må jeg spare til huskjøp,hehe......

Vi fortjener å bruke litt penger på oss selv etter fødselen asså.

Skrevet

Gjorde sånn da vi var i syden sist. Og jammen ble det ikke nesten 3000 kr på 6-7 mnd.

Skrevet

Alle småpengene her i huset går rett på sparebøssene til ungene de, så det blir dårlig med egensparing, men det er en effektiv måte å spare penger på!;-)

Skrevet

Syns det bæste sist va når æ va færdi med amminga å kun kjøp mæ litt fint undertøy... :D

Skrevet

Kjempegod ide....

jeg gleder meg til mai, for da skal jeg til københavn på shopping... Da trenger jeg nok litt ekstra cash... Så lurt med en sånn sparebøsse til etter fødselen. Skal huske å vise den til samboeren, og si at det er et veeeldig godt formål :))) Bidrag mottas med takk :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...