starfire Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg vet at det har vaert traader foer ang dette, og foeler naa at jeg egentlig ikke kan spoerre, men gjoer det likevel paa dette AAPNE OFFENTLIGE forumet. Jeg har hatt veeeeeeeeldig lite rosa paa papiret onsdag kveld, torsdag og i dag var det litt mer brunaktig. Noen som har erfaring? Jeg har IKM 10 ktober, og pleier spotte en dag foer, men aldri foer SA lenge.
jordbærsjokolade Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 He he:) Syntes du kan spørre om akkurat det du vil jeg, to eller tre gange til og med:) Jeg har dessverre ikke noe erfaring med festeblødninger, så kan ikke hjelpe deg...Men dt høres jo litt ut som en festeblødning da. men kan også være en rift i skjeden din ( kanskje har du hatt heftig sex i det siste:) Klem
starfire Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Ingen heftig sex siden EL. Min kjaere er i USA og jeg er kommet hjem til Norge. Savner mannen min, jeg... *sukk*
jordbærsjokolade Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Uffda:( Når er det han kommer hjem da ( eller er det du som skal hjem, til usa?) Trøsteklem
starfire Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 Han er NY'er og er hjemme, han Traff hverandre for 3 aar siden paa internett og har siden vaert nyforelska. Vi bor paa forskjellige kontinent for tiden, frem til jeg er ferdig med utdannelsen min. Da blir det flytting. Haaper aa faa barn naa, saann at barnet er foedt til jeg er ferdig med utdanning og vi tre kan flytte sammen. Saa det blir bare to ganger i aaret vi ser hverandre, og bestemte oss denne gang for aa proeve aa faa inn en liten hybelboer hos meg. Fikk tid til to pp naar jeg var paa besoek, saa vi HAAPER!!
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 God morgen Starfire! Jeg hadde det forrige syklus, trodde det var festebløning men fikk mensen så mulig den ikke satt... Da hadde jeg ca en uke etterpå med ikke noe spotting.Tror ihvertfall det er sånn festeblødning skal se ut. Håper det for din skyld:)
starfire Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2006 God morgen, Purr. Ja, vi faar vente og se.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Jess jeg tror det.... Krysser fingrene for deg! Veldig søt historie med deg og kjæresten forresten, liker sånne gode "hvordan vi møtte hverandre historier".... Klem
starfire Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, men det blir VELDIG vanskelig aa fortelle barna (naar de vokser til) at de ikke faar lov aa treffe folk fra internett. "Jamen, mamma... floey ikke du fra Norge til NY for aa treffe pappa? Dere hadde jo aldri truffet hverandre foer" Do as I say, not as I do?? *ler*
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 hehe... ja det er sant... Får kanskje prøve en sånn "men internet var å så farlig i våre dager, det var jo helt nytt da....." New York er forresten en helt fantastisk by, vi var der for tre år siden og jeg har fremdeles dager jeg bare går og drømmer om å komme tilbake. Et eller annet med hele stemningen der drømmer.....
starfire Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, ikke sant?? ELSKER NY. Har bodd der ca 1,5 aar og i Connecticut i 6 mnd. Lengter alltid tilbake til NY, og min kjaeres venner og familie hevder jeg er NYer til fingerspissene... ikke saa siker paa om DET er bare positivt.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg ville tatt det som en positiv ting! Jeg var der bare i ti dager men forelsket meg etter dag 1.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ tror jeg må gå og sette på litt Frank Sinatra jeg nå....
starfire Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg maa no komme meg av gaarde. Test i dag. Fag, ikke graviditetstest. Hvertfall NOE jeg ikke kan faa negativt paa. *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå