Gå til innhold

Juhujenta!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ikke noe spaa innlegg dett heller (selv om jeg syns det er taapelig at noen her inne skal bestemme hva ale skal skrive om, men det er naa bare min mening).

Jeg er SAA UTROLIG GLAD for at du logget paa i dag.

Ble saa lei meg i gaar etter at du sa du skulle ta en pause at jeg logget meg av, gikk og la meg paa senga mi og graat mine bitre taarer.

Takk for at du er til, juhujenta.

Du er saa god og snill og sprer saa utrolig mye glede rundt deg.

Jada, naa triller taarene igjen... *himler med oeynene* :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne...

Det er så bra med noen "ildsjeler" som tar seg tid til å lese våre innlegg og komme med oppmundtinger..

Stå på juhujenta...

MSN'n min er [email protected] om du vil bli bedre kjent.

Klem fra...

Skrevet

Ntåååå, næmmen kjære starfire, dette var en kjempe koslig hilsen fra deg. TUSEN TAKK.

Jeg ble bare så lei meg av at det skulle bli så dårlig stemning her inne i går, for jeg liker så godt å være her inne med deg og dere alle sammen. Så jeg måtte komme inn nå. Takk for at du og dere alle er her. Nå skal det bli mye bedre her inne. Vi er voksene mennesker alle sammen og da får vi alle sørge for at alle skal føle seg vel her inne.

Fikk jeg også tårer i øynene her......

Tusen takk for varmende ord.

Og du, jeg krysser fingrene for deg og håper alt det beste nå. Du vet at jeg ønsker deg alt godt.

Stor klem

Skrevet

Enten har jeg festebloedning, eller saa er det TR som kommer med svak svak svak spotting siden onsdag. Pleier spotte en dag foer TR, men aldri fem...

Vi er voksne mennesker her inne, saa vi burde taale at noen sier noe som provoserer oss og heller bare hoppe over den traaden istedetfor aa starte krangler. Det gjelder oss alle, inkludert meg selv. Vet jeg lett lar meg provosere og skal proeve aa ta meg sammen.

Men naa er jeg naa en gang slik at dersom noe negativt blir ytret om noen jeg liker godt, gaar jeg i forsvar.

Ogsaa er det alle hormonene som er i sving her inne, da...

*ler*

Jaja, du er naa hvertfall her. Og da er jeg glad. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...