En liiiten til. Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Ser det er så mange som skriver inn å klager på at kjærester,menn,samboere drar rundt på ekser,eller de drar ut ofte med kompiser på fester,er aldri hjemme eller behandler kjærestene sine SÅ respektløst.Er det for det meste guttunger uten ansvar i dette landet eller??Finnes det virkelig så få ordentlige MANNFOLK her,eller er de allerede gift eller opptatt! Ikke vet jeg,men hvordan folk lar seg behandle slik er utenfor min videste forstand.Vi er jo kommet i år 2006,tydelig at tidene har forandret seg på mange måter,og ikke alltid til det positive."Sett deg ned å snakk med ham osv"--tror ikke på det jeg da..De er da" voksne" folk,de budre SKJØNNE SELV at ting forandrer seg når man venter/får barn.Ikke jatt med de,værsåsnill! Ikke la dere behandles sånn....( Blir så oppgitt jeg nå,på dere det gjelder si bekostning.Det er bare min mening.
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Helt enig! Som vi sier i USA: Men are skum! Og det med god grunn! Det finnes en håndfull med ordentlig mannfolk, men resten oppfører seg som en gjeng 12-åringer! De er livredde alt som heter ansvar og ordentlig oppførsel! Og ikke kan de respektere kvinner heller!
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Helt enig med deg på dette altså.. Mulig skikkelige menn er en sjelden ting her til lands... -Men jeg skal ikke klage, fordi jeg har kapret en av de bedre..
En liiiten til. Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hei mars-spire.Det tror jeg da virkelig at jeg har gjort også.Men er det mulig!! Trodde faktisk at flere ville ha kommet med en mening om dette og jeg da,men...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Synes vel dette blir litt vel ensidig..... Disse jentene har jo faktisk valgt sin egen mann og hvem som da skal blir far til det kommende barnet. Jeg synes det er mer skremmende med alle disse naive jentene som setter barn til verden med alle disse tullingene og så blir så overrasket over at gutta faktisk ikke er så mye å samle på!
En liiiten til. Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2006 Ja,det og.Mye mer jeg kunne ha sagt,men man kan såre mange her,og det vil jeg ikke,da må jeg heller flytte over på kranglesiden.Det vil jeg heller ikke )
fikk prins 11.01.07 Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Hei ja...jeg kunne ikke sagt meg mer enig...det er grenser for hva man skal finne seg i..jeg hadde aldri funnet meg i det der i det hele tatt...men det er tydelig at mange jenter finner seg i det... jeg har heldigvis en samboer som respekterer mine ønsker og behov og han er ikke så gammel..men somsagt..vi har et barn fra før av så han vet hva han går til pluss at ansvarsfølelsen er stor..vi har et kroniskt syk barn så vi har nok blitt voksen litt fortere begge to...sykehusopphold i hytt og pine har den effekten på folk...ikke å anbefale altså..men JENTER..IKKE FINN DERE I HVA SOM HELST...DE MÅ TA ANSVAR FOR SINE HANDLINGER UANSETT...GROW UP GUYS...
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Mulig det er stygt sagt, men det finnes faktisk de jentene som frivelig lar seg undertrykke og styre av mannen. Jeg har selv sett underkuede jenter som finner seg i det meste og blir behandlet dårlig av kjæresten. Når jeg spør "Hvordan kan du finne deg i det der?" Så sier de bare at det er sånn det er... Det er virkelig synd på de jentene, men dessverre så er det enkelte som er født uten ryggrad, og som ikke tar ansvar for egen lykke. Jeg er heldigvis født med både ryggrad og bein i nesa.. Åh.. endelig helg!!
Frk. Vable Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Hadde aldri funnet meg i å bli behandlet som dritt, iallefall ikke nå når jeg anser meg selv som litt "voksen". Heldigvis er min samboer også veldig snill. Vi og har et barn fra før, så jeg vet hvordan han er som far og han er helt eksemplarisk når jeg er humørsyk og klager på vondter både her og der! Det er ingenting å klage på. Så heldigvis finnes det ok menn også...! Men selv om ikke ting alltid er planlagt så er det ingen grunn til at de med utorvetiss skal fraskrive seg ansvar bare fordi de ikke vil bli far akkurat nå... Ble kanskje et rotet innlegg, dette... Poenget er vel at jeg er enig med HI og syns veldig synd i de jentene som er gravid og blir behandlet som dritt!!
frøy@ Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Må si meg enig..blir sjokkert over å lese hvordan enkelte har det i forholdet sitt, er jo ikke slik det skal være. Det er virkelig ikke under en graviditet at man skal gå rundt og føle seg usikker og lite respektert i et forhold. Jeg tror at man må markere at man vet hva man vil og at man ikke blir i et forhold for enhver pris. Gutta må skjønne at man selv velger om man skal være i et forhold eller ikke. Ikke meningen med noen "girlpower"-tale her, men synes man skal sette foten ned når man føler seg lite respektert i et forhold. Jeg skjønner at det ikke alltid er like enkelt, og noen gutter er ganske døve når de vil være det. En ting som fungerer er å la dem være alene en stund. Reis hjem til mamma eller en god venninne og plei deg selv litt. Synes selv det er morsomt å kjøpe litt nye klær som jeg føler meg bra i, lakk neglene, ta en tur til frisøren (hvis kontoen tillater det..) La dem skjønne at du er din egen herre og har det fint med deg selv, og at de burde være glad for å ha funnet deg. Selvrespekt er viktig dersom man vil at andre skal respektere deg! (mener ikke at det er utseende som gir selvrespekt altså, men det føles ekstra godt når man føler at man ser bra ut.) Sorry, ble litt langt dette, men blir frustrert over at ikke alle gravide kan få føle seg elsket, respektert og tatt vare på av sin egen mann.. Det er flotte jenter som er her inne så jeg er ikke i tvil om at vi alle fortjener en trygg og snill mann! Så får vi til gjengjeld være snille mot dem og vise at vi setter pris på dem!Ros (positiv forsterkning) er ofte en bedre måte å få det man vil ha, enn klaging (menn er som barn vet dere..) ;-) God helg alle sammen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå