Gå til innhold

Til alle desember jenter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk at så snart dere føler kynnerene blir mer en bare kynnere, ring jordmor. Ikke vent !!!!!

De klarer ofte å stoppe riene hvis det ikke er gått for langt.

Min kusine fikk i natt en knøttliten jente i sin 27. uke.....

Men jenta var litt større en de trodde, men likevel så liten så liten.

34 cm og 1025 gram.

Foreløpig vet de ikke hvordan det går.

To ganger før har hun fått rie stoppende middler, men denne gangen var det kommet for langt da hun kom på sykehuset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så leit at hun ikke ville være der inne lenger. De er jo så små og sårbare enda!

Håper hun er sterk og tøff og klarer seg gjennom dette, lille jenta!

Mange tanker til kusinen din og familien!

klem

Skrevet

Å, huff..... håper virkelig hun er ei sterk og tøff lita jente!! Sender masse tanker til kusina di og familien :-)

Skrevet

Huff da, får håpe det går bra med den lille...

Ja, du har rett i det at det er like greit å ringe hvis det er noe... Er liksom ikke vits i å gamble med noe bare for at man er redd for å virke hysterisk... Vi trenger å bli minna på det noen ganger..

Skrevet

Håper det går bra med den lille og at hun er sterk. Sender masse varme tanker til kusina di og familien hennes!

Skrevet

Kryssa fengran førr den lille pia... ög send goe tanka tel føreldran...

Skrevet

Henger meg på og krysser fingrene for den lille..

Skrevet

Oj da.. Så bitte bitte liten...

Ønsker dem alt godt...

Hold oss oppdatert da. Skal du besøke de på sykehuset? Sikert rart for deg om du skal... Se den lille kroppen og vite at omtrent samme størrelse på gullet i magen...

Håper dette går bra...

Skrevet

Blir nok ikke besøk nå hvertfall. Jeg bor laaangt nedi Østfold, og hun ligger i Tromsø på sykehuset der.

Har snakket med henne på tlf. Den lille er sterk og har klart blikk, men sliter litt med pusten. Prognosene sålangt ser ok ut, men det er jo ganske prematurt så komplikasjoner og infeksjoner kan fort oppstå.

Mamman har det tungt. Hun er alene med babyen. Pappan bryr seg ikke, og bor i Oslo. Men hun har jo sin familie rundt seg da.

Får bilder etterhvert. Hun har ikke fått pc`en sin med seg, for det gikk så fort alt sammen .

Skrevet

Da krysser vi fingrene for at de er sterke jenter begge to!! De høres hvertfall sånn ut! Bra hun har familien i nærheten så hun ikke er helt alene i det vanskelige nå!

Alle lykkeønskninger fra meg!

Skrevet

Har kjempestor familie der oppe også. Vi er vel nesten 40 fettere og kusiner. Og det utrolige er at vi har helt suuuper kontakt nesten alle sammen :) Pappa har 10 søsken , og vi får julegave enda fra hver og en av dem ;)

Skrevet

Bra hun har mange rundt seg... trenger nok det fremover.

Masse lykke til :)

Skrevet

Oj, så liten - Blir med på å krysse fingrene for din kusine og den bitte lille jenta!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...