Gå til innhold

Når kommer kulen på magen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er førstegangsgravid, er 9+6 i dag. Merker ingenting på magestørrelsen ennå jeg, annet enn den lille fettkulen som har vært der hele tiden de siste åra :)

 

Når kan jeg forvente at magen begynner å vokse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg skulle ha 1 mann fikk jeg ikke mage før jeg var rundt 6 mnd på vei, men da spratt den virkelig ut og når den først kom... :-)

Jeg trente 5 dager i uka da. pluss at alle dillene jeg hadde var sunne ting, druer, epler, etc..

 

Det er litt anerledes denne gangen, er 5+5 i dag, og har kutta ut treninga, har div dvd'er som jeg bruker sporadisk, ikke i det siste. Har vært sykemeldt i 14 dager pga svimmelhet. Og har dilla på salt... Så jeg tror jeg har samlet endel vann i kroppen, for buksene er blitt trangere... :-) Satser på at den salt dilla går over snart, er ikke akkurat noe spesiellt sunt, hverken for meg eller den i magen...

 

Det er forskjellig fra person til person hvor fort man får mage, noen får mage med en gang, andre får ikke magen før sent... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk mage fort jeg med førstemann, folk kunne se det da jeg var 16 uker. Men hadde litt fett der og da og var ganske oppblåst fra begynnelsen av. Men da jeg var 5 mnd på veg var det ingen tvil om at jeg var gravid=). Denne gangen er jeg virkelig spent på når gravid magen kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man er jo veldig forskjellig, med første gikk det en stund, men har hørt at som 2. gangs gravid kommer magen fortere.

 

Er 6+5 i dag, men ikke oe mage enda nei, merker bare at livmoene er begynt å vokse å blitt hard.

 

magen kommer når den kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

magen kommer fortere når du er flergangsfødende.(er sånn med meg iallefall:))

Med førstemann viste ikke magen før jeg var 6 mnd, mens andre mann var jeg like stor som første mann(6mnd) når jeg var tre mnd på vei. stor forskjell.

No er jeg 7+5 men ser ingenting enno,merker bare at jeg er litt oppblåst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, merker den oppblåstheten jeg også - klarer liksom ikke holde inn magen slik jeg kunne før. Har forsøkt å klemme litt over skambenet og rundt der, men kan ikke si jeg merker noen forskjell fra før jeg. Men; det kommer vel.

 

Skal på UL på torsdag, da er jeg 10+5, og blir vel forhåpentligvis beroliget da om at alt er bra, og at det faktisk er noe inni der! (bank i bordet..)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med førstemann kom ikke magen skikkelig før rundt uke 19, men da kom den til gjengjeld fort, poppet ut på noe få uker og ble svær! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med 1. mann kom den sent - kanskke ordentlig da jeg var 16-20 uker på vei?

Nå er jeg 5+3 og ser ikke annet enn en anelse oppblåst mage :)

Tror det er mye luft faktisk (haha æææsj!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...

er nå ca 6 uker på vei, men magen har ikke vokst. bare litt hoven. i det første svangerskapet hadde magen bynt å vises når jeg var ca 8 uker på vei. å så sprekkeferdig ut når jeg var 6mnd. la derimot på meg 30 kg. håper det ikke blir like mange kg denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første sv.skap fikk jeg mage allerede i uke 12, denne gangen har jeg gått med veldig oppblåst mage i over en uke alt og bare venter på at magen skal begynne å poppe frem. Jeg får mage veldig tidlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...