Mamsen med lillemor i magen Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 ..skal jeg flytte over til 3 trimester i morgen? Jeg er i dag 27+ 6... Og det står at andre tri. varer fra uke 13 tom uke 28, men jeg er jo i uke 28 nå....
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Nei, tror du skal flytte om 8 dager da. Jeg flytter til mandag, og da er jeg 29 uker.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, skal vel over i morgen eller på søndag da... Når du er 28+0, for da er du 28 fullgåtte uker, og starter på den 29. Er jo også 27+6 i dag, og tenkte å snike meg over i morgen...
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Ok.. tror jeg tar meg en tur i morgen jeg også... Rart hvor fort dette går, men det er fortsatt lenge igjen
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, det går fort... men i dag er første gang jeg ORDENTLIG nyter å være gravid, og tenker at det vil bli tomt i magen og ikke kjenne liv der etter jenta er født... Var jo på 3D UL i går og svever enda...hehe... Kan være derfor... ble vekket i dag morges til små spark og bevegelse...det er jo en flott følelse...
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2006 Åååååå. Har hatt lyst på 3d jeg også, men har hatt 3 vanlige UL, så jeg burde prøve å styre meg litt Men det er jo kjempe fasinerende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå