Gå til innhold

Hadelandsjenter - ny skravletråd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var godt å høre, Maria!! Jeg blir nok fullt sykemeldt fra fredag av, men skal over i aktiv sykemelding. Og da er jeg mye hjemme også, da er jeg med på å finne på noe på dagtid. Kan ta en CC tur før jul!

Pizza er godt og halv pris er jo helt supert. Sees neste onsdag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei jenter=)

gleder meg masse til onsdg jeg=) skal bli koselig å se dere alle igjen =) nå skal jeg snart ut sammen me typen og se på ei hytte som ikke ligger så langt unna mamma og pappa,vi har så lyst å kjøpe oss det=) ellers så er det siste kvelden på sv.kurset i kveld med fødsel og greier,men vet ikke helt om jeg gruer meg eller gleder meg til det=)

vi snakkes senere =)

Skrevet

Hei og hopp!

Da kommer jeg endelig over til 2.trimester. Har vært hos jordmor i dag for første kontrollen ;) Og fikk høre ett hjerte som dunket som bare det;) Det var en veldig deilig følelse..

Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

å det er koselig å høre det trine=)

i morgen er det legen igjen begynner å bli lei nå,men må man så må man.har ensånn følelse at magen er øm men har så harde magemuskler så kan komme a det sa jordmor.

ellers har jeg ikke noe nytt å fortelle om nå=)

Skrevet

ny oppdatering fra meg=)

var hos legen i sta,og skal på ny ultralyd på gjøvik den 4 desember grunnet ømhet i magen,legen lurte på om det kunne være en brokk som sitter gjemt men det vista han ikke sikkert,skulle i allefall ringe føden viss det ble værre=)

ellers ligger fosterlyden på 144 nå så lille vennen har det bra inni der og sparker masse,nå er det ikke mange dagene til vi skal spise pizza og jeg gleder meg=P

håper ellers alle har det bra her inne=)

Skrevet

Hi og hopp!

Har alle hatt en bra helg??? Jeg er ikke i form i dag og sliter med å holde meg oppegående.. sliten av å stå i dusjen..... Men men.. Mulig at det er den pokkers forkjølelsen som er på tur.. :(

Fint vær på Hadeland gitt! Fy farsken som det blåser..

Skal på UL tirsdag jeg da, og gleder meg stort. Fikk høre hjertelyden for første gang på torsdag, og det var veldig spesielt :) Nå er det bare å reise på UL tirsdag (privat) og se hvor mye den lille tassen har utviklet seg :D

Skrevet

det skjønner jeg at du gleder deg til trine=) artig det=)

Skrevet

pappan skal være med i morgen også ;) Er så spent på reaksjonen hans ;)

Skrevet

lykke til i dag trine=)

skal du vite kjønn???

Skrevet

Hei jenter!!

Minner om treff imorgen, men det vet dere selvfølgelig. Husk lommebok og evnt mobil! : ) Det skal iallefall jeg.

Sees imorgen. Gleder meg!

Skrevet

Hei på du!

Kjønnet er for tidlig og se siden jeg bare er 12+6. Men fikk se en utrolig livat krabat, som ikke ville ligge så i ro at vi fikk et skikkelig bilde ;) Ingenting feil, alt var bare superdupert ;) DET er en deilig følelse det :D

Skrevet

Hei jenter og takk for nok en koselig middag!

Har satt opp nytt treff - kalte det julebord jeg, så er vi liksom litt med på førjulsfesten vi også!! Tar nok helt av, tenker jeg. : ) Jeg skal prøve og huske å bestille bord, men det er fint å bli minnet på det også!!

Vet ikke om jeg får vært med på CC allikevel på tirsdag - har fått en legetime kl 13 i Oslo nemlig. Vet ikke om jeg skal bruke den før imorgen!!

Vi snakkes nærmere!!

Skrevet

hei Line.. Takk for en hyggelig kveld i går:) Vi må gjerne dra til cc en annen dag. Har vært en liten tur på glass verket i dag og merka at kroppen trenger mer hvile. Var helt tom og sinnsykt vondt i bekkenet.. Så bytter gjerne dag jeg. Så kan vi finne en ny dag.

Skrevet

Dere må gjerne dra til CC om dere vil, men det er fint om dere vil bytte dag også!!

Jeg vet litt mer om hvordan uka blir med jobbing og sånn senere idag så vi kan snakkes nærmere!!

Skrevet

god fredags kveld jenter=)

tusen takk for koselig treff på onsdag=)

vet ikke helt hva jeg skal skrive her inne i dag,men komemer med oppdatering etter jeg har vært på gjøvik

Skrevet

ny oppdatering fra meg=)

kl 06.15 startet dagen vår i dag da jeg hadde time til ul kl 08.30 på gjøvik.kom dit 08.10 og fikk komme inn med engang alt sto bra til med lillegull han veier ca 1600 g men vet ikke helt lengden hehe jordmor sa han kom til å ligge rundt 3500 til fødsel så da får vi se da=)

etter jeg hadde vært hos jordmor skulle jeg møte en lege måtte vente på henne fra kl 08.45-10.45 ca før hun kom hun fant ikke noe brokk i magen min men trudde jeg hadde en svikt i i bukhinnen skal i allefall på kontroll om 4 uker.

så nå skal jeg spise middag så blir det en time el to på ryggen etterpå

Skrevet

Hei igjen:) I dag har jeg vært på kontroll hos jordmor og alt sto bra til. Frøkna ligger med hode ned alt og bare venter på å få komme ut kjennes det ut som. Ellers fikk jeg beskjed om at det ikke var noe å gjøre med bekkenløsninga mi. Siden den satt i skam beinet, var det lite å gjøre, uten om å gå minst mulig ,å unngå vridninger. Skal på innvendig ul neste uke, så det blir spennende å se hvordan det står til og skal evt høre om å få en vanlig ul også:) Håper det står bra til med dere, og lykke til på 3d Line!!Du får oppdatere oss når du har vært der:)

Skrevet

Hallo jenter!!

Ja ting skjer etter som tiden går virker det som. Du får knipe igjen litt til, Maria! Søskenbarnet mitt fikk sin lille jente for 2 dager siden i uke 33. Hun var 1715 g og 37 cm. Liten jente - har ikke sett henne enda, men det står visst bra til. Puster selv og ligger med varme. Gleder meg veldig til det er min tur til å se vesla også, men jeg vil gjerne gå tiden ut for å få best utgangspunkt. Forhåpentligvis får vi se tulla idag på 3d. Har time kl 1530, og gleder meg vanvittig mye!!

Skriver en oppdatering når vi har vært!!

God bedring jenter og knip igjen! Ikke så lenge igjen nå!!

Nå kommer dere over på 3 trimester??

Skrevet

Jeg sniker meg inn her - anonym foreløpig - bare for å spørre om noen av dere har vært på Louise Mammaklær på Gjøvik? Har hørt mye bra om butikken, men ikke snakket med noen som har vært egentlig.

Skrevet

hei. Har ikke vært der ennå, men det var planen at vi skulle dit på tirsdag. Siden det ikke ble noe tur, så prøver vi vel senere. Har også hørt mye bra om butikken. Til Line: Godt å høre at det går bra med barnet. Hun var ikke veldig stor nei: Tenk at jeg fødte gutten min i uke 34 og han var da 2860 og 45 lang . Så enten var han stor ellers så var hun veldig liten. Sønnen min trengte heller ikke særlig hjelp, såungen må gjerne komme til samme tid nå, hvis hun er like stor:) Vi prates...

Skrevet

Hei! Slenger meg på her jeg, håper det er greit. Har akkurat kommet over til 2. tri og er veldig fornøyd og lettet over det!!! Bor på Jevnaker, og venter baby i juni, vår første! Er så utrolig spent, gleder meg til magen begynner å vokse (har vokst litt alt, men vil ha en liten kul!!! ;D ) og til å kjenne liv!

Håper alle har en fin dag!

Skrevet

hei hei jenter=)

har du lagt opp skravle tråd på 3 trim og line????? håper alle har en fin fin helg=)

Skrevet

Hallo!!

Har helgen vært bra, jenter? Føler meg faktisk i ganske god form om dagen, selv om jeg synes at alt blir tyngre og tyngre. Snuppa vår veier jo 1600 g allerede og ligger an til å bli go` og rund ved fødsel. Snart bare 10 uker igjen, og jeg merker at jeg blir mer og mer utålmodig, spesielt etter at søskenbarnet mitt fikk sin bittelille jente nå for en uke siden. Vi hadde jo termin bare 3 uker fra hverandre.

Så det er best at dere holder ut litt til, ellers så blir jeg ENDA mer utålmodig!! : ) Hadde vært gøy om vi alle fikk på noenlunde samme

tid!!

Hvordan er formen deres?? Har dere mange kynnere??

Jeg har ikke starta noen link på 3.trimester, Mary-Ann, siden det bare er du, jeg og Anne M der. Venter til over nyttår. Har av den grunnen ikke laget noen ny link her enda heller.

*julehilsen fra Line og nurket i magen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...